Jump to content

Roken in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    14

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    13

  • TomHagen

    8

In het Packie McCreary filmpje op 00:15 legt er een groen pakje sigaretten met een asbak op de stoel. :Y

Zie hier het filmpje:

In sa zag je in de clipjes ook mensen roken hoor

@hierboven: jij zit anders ook te posten

Link to comment
Delen op andere websites

dalijk sterft niko aan longziekte en crasht t spel:P

Jha kut idd.

Ik heb nog geen kk er ik kan geen gta meer spelen..

Miss rook ik wel langer als nico maar bij hem gaat er een min voorbij in 2 sec. Dat is ook kut...

Moet je voorstellen hoe snel je sigaret op gaat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ahhh wat jammer dat er weer is gepost. Was zo blij dat dit topic van de voorpagina af was :puh:

Moet je er dan vooral op terugantwoorden... :ch:

Als ie al weer helemaal bovenaan staat maakt het toch niet meer uit. Kijk er is al geen houden meer aan word weer vol op gepost :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ahhh wat jammer dat er weer is gepost. Was zo blij dat dit topic van de voorpagina af was :puh:

Moet je er dan vooral op terugantwoorden... :ch:

Als ie al weer helemaal bovenaan staat maakt het toch niet meer uit. Kijk er is al geen houden meer aan word weer vol op gepost :puh:

Nou doet U het weer!

HAHA nu ik nog een keer!

bla bla, Zit toch niet zo te slijmen,,

Ejj U kan rijmen....

Ik ga roken, see ya!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel gelezen uit een hands-on review dat je in een missie samen met Little Jacob (een rasta personage uit de game) in de auto zit en dat hij je vraagt om de ramen gesloten te houden. Maar wanneer je toch het raam er uit slaat dat je dan de rookwalmen op een realistische manier uit de auto ziet gaan:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel gelezen uit een hands-on review dat je in een missie samen met Little Jacob (een rasta personage uit de game) in de auto zit en dat hij je vraagt om de ramen gesloten te houden. Maar wanneer je toch het raam er uit slaat dat je dan de rookwalmen op een realistische manier uit de auto ziet gaan:)

Misschien omdat Little Jacob rookt als een ketter? :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zoiets, maar dan moet je bijvoorbeeld nog je arm afspannen en die doek in je mond houden bijvoorbeeld met de SIXAXIS of zoiets en dan je ader zoeken enzo :D Nee, ze moeten dat niet doen, ze GAAN dat niet doen, maar twas fantaseren hé! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...