Kai-ShockWave Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ahhh wat jammer dat er weer is gepost. Was zo blij dat dit topic van de voorpagina af was Moet je er dan vooral op terugantwoorden... Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 In het Packie McCreary filmpje op 00:15 legt er een groen pakje sigaretten met een asbak op de stoel. Zie hier het filmpje: In sa zag je in de clipjes ook mensen roken hoor @hierboven: jij zit anders ook te posten Reageren
philip14 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Het was al bekend dat voetgangers kunnen roken Het lijkt mij wel leuk als je kan roken maar ik zou het niet doen Reageren
Houser Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 hahaha, ik lees alleen al de topic en ik moet alweer denken aan roken. kut, weet een sigaret op! groetjes Reageren
mastala Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 dalijk sterft niko aan longziekte en crasht t spel:P Reageren
Houser Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 dalijk sterft niko aan longziekte en crasht t spel:P Jha kut idd. Ik heb nog geen kk er ik kan geen gta meer spelen.. Miss rook ik wel langer als nico maar bij hem gaat er een min voorbij in 2 sec. Dat is ook kut... Moet je voorstellen hoe snel je sigaret op gaat Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ahhh wat jammer dat er weer is gepost. Was zo blij dat dit topic van de voorpagina af was Moet je er dan vooral op terugantwoorden... Als ie al weer helemaal bovenaan staat maakt het toch niet meer uit. Kijk er is al geen houden meer aan word weer vol op gepost Reageren
Houser Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ahhh wat jammer dat er weer is gepost. Was zo blij dat dit topic van de voorpagina af was Moet je er dan vooral op terugantwoorden... Als ie al weer helemaal bovenaan staat maakt het toch niet meer uit. Kijk er is al geen houden meer aan word weer vol op gepost Nou doet U het weer! HAHA nu ik nog een keer! bla bla, Zit toch niet zo te slijmen,, Ejj U kan rijmen.... Ik ga roken, see ya! Reageren
gta-pro Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 zou wel gaaf zijn ik rook zelf namelijk ook (zware shag vanelle!!!!!) en dat je ook de jonko kan roken dat zou wel kicken zijn !!! Reageren
MrHoodigan Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik heb wel gelezen uit een hands-on review dat je in een missie samen met Little Jacob (een rasta personage uit de game) in de auto zit en dat hij je vraagt om de ramen gesloten te houden. Maar wanneer je toch het raam er uit slaat dat je dan de rookwalmen op een realistische manier uit de auto ziet gaan:) Reageren
philip14 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik heb wel gelezen uit een hands-on review dat je in een missie samen met Little Jacob (een rasta personage uit de game) in de auto zit en dat hij je vraagt om de ramen gesloten te houden. Maar wanneer je toch het raam er uit slaat dat je dan de rookwalmen op een realistische manier uit de auto ziet gaan:) Misschien omdat Little Jacob rookt als een ketter? Reageren
LuckyGTA Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ja zou wel laggen een beetje tussen de junks gaan zitten roken in Middle Park Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik spuit liever hoor Tstel je voor... Een nieuwe minigame: Spuit jezelf plat. Reageren
L-Yah Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 (bewerkt) Ik spuit liever hoor Tstel je voor... Een nieuwe minigame: Spuit jezelf plat. Zoiets? Bewerkt: 10 maart 2008 door L-Yah Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ja, zoiets, maar dan moet je bijvoorbeeld nog je arm afspannen en die doek in je mond houden bijvoorbeeld met de SIXAXIS of zoiets en dan je ader zoeken enzo Nee, ze moeten dat niet doen, ze GAAN dat niet doen, maar twas fantaseren hé! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.