nationalist Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Roken in GTA IV waarom niet Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Roken in GTA IV waarom niet Leuke extra Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Het zal wel cool zijn als je kunt sigaret gooien in de benzine van de auto en het ontploft Reageren
ScarPacino Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Je kan roken in gta 4 op een bankje in het park en das een feit Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Je kan roken in gta 4 op een bankje in het park en das een feit Is dat zo? Waar staat dat? Reageren
Biocount Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Is ook zo stoer roken... oke sommige voorbeelden zijn grappig zoals een peuk in een benzine tank gooien maar voor de rest geeft roken geen meer waarde aan het spel (mijn mening). Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Je kan roken in gta 4 op een bankje in het park en das een feit Is dat zo? Waar staat dat? Hahah Staat in z'n fantasie denk ik. De voetgangers kunnen dat ja, maar jijzelf niet. Reageren
dj.tappie Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Bij een biertje hoort een peukie! Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Bij een biertje hoort een peukie! Dat is een feit Reageren
L-Yah Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Je kan roken in gta 4 op een bankje in het park en das een feit Is dat zo? Waar staat dat? Hahah Staat in z'n fantasie denk ik. De voetgangers kunnen dat ja, maar jijzelf niet. Dat zal wel zo zijn, maar misschien als Nico niets te doen heeft, hij een sigaret opsteekt, net zoals in GTA2. Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Je kan roken in gta 4 op een bankje in het park en das een feit Is dat zo? Waar staat dat? Hahah Staat in z'n fantasie denk ik. De voetgangers kunnen dat ja, maar jijzelf niet. Dat zal wel zo zijn, maar misschien als Nico niets te doen heeft, hij een sigaret opsteekt, net zoals in GTA2. Dat denk ik niet vanwege de antirook campagne. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 tzal wel niet want dan komen er weer mensen die zeggen dat het roken aanmoedigt. Reageren
L-Yah Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Alsof zinloos mensen en agenten doden minder erg is. Haha wat krom. Bewerkt: 11 maart 2008 door L-Yah Reageren
nationalist Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik vind juist dat GTA IV een spel moet zijn waarin je alles kan doen wat je in het echte leven niet kunt doen (alhoewel je dat van roken natuurlijk wel kunt ) Reageren
Black Force Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Bij een biertje hoort een peukie! Dat is een feit niet voor mij, ik hou het alleen bij bier , ik rook niet, maarja, is een eigen keuze. anyway, mij maakt het niet uit, of nico nou kan roken of niet, het spel word er echt niet leuker of minder leuk van. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.