Jump to content

Roken in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    14

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    13

  • TomHagen

    8

Het lijkt me niet veel aan.

Waarom zou je in een game roken, ik besteed het geld liever aan wapens en munitie.

Joint roken of andere drugs is dan nog wel leuk maar een gewone sigaret of sigaar lijkt me niks aan en zonde van je geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Roken zou echt een nog meer realistisch tintje geven aan GTA IV.

Ik herriner me dat je een cheat kon gebruiken in GTA Vice City om Tommy Vercetti te laten roken.

Aan de discussie over joints te zien merk je duidelijk dat dit een hollands forum is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat Rockstar dit in het spel zet. Want dan krijgen ze weer kritiek dat ze mensen aan het roken zetten. :puh: Maar mischien dat dit weer als cheat terugkomt. Ik heb zelf liever een andere feature dan roken.

Link to comment
Delen op andere websites

Roken lijk me meer iets voor The Godfather ofzo. Niet voor GTA. Staat nogal stom altijd politie op je dak. Huurmoordenaars op je af. Voor mij mogen ze beter een goed en lang verhaal maken. Inplaats van al die zotte geit. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Roken lijk me meer iets voor The Godfather ofzo. Niet voor GTA. Staat nogal stom altijd politie op je dak. Huurmoordenaars op je af. Voor mij mogen ze beter een goed en lang verhaal maken. Inplaats van al die zotte geit. ^_^

Daarom dat je pic een rokende vrouw is :schater:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een leuke optie, dat je sigaretten kan kopen. ^_^

Hoe meer opties er in IV zitten, hoe leuker het is, dus ik vind het ook een leuk idee als je sigaretten kan kopen.

Je weet maar nooit wat Rockstar gaat doen. :cab:

Ik ben het volledige met je eens. :bier: . Ik zou ook wel willen dat je eens op zijn tijd een glaasje Vodka of Wisky kan drinken (afgeleid van zijn afkomst).

Soms zeiken sommige van jullie teveel. Sommige willen het wel en andere willen het weer niet. Als je het niet wil doen in het spel dan doe je het toch niet. Zo simpel is het.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een leuke optie, dat je sigaretten kan kopen. ^_^

Hoe meer opties er in IV zitten, hoe leuker het is, dus ik vind het ook een leuk idee als je sigaretten kan kopen.

Je weet maar nooit wat Rockstar gaat doen. :cab:

Ik ben het volledige met je eens. :bier: . Ik zou ook wel willen dat je eens op zijn tijd een glaasje Vodka of Wisky kan drinken (afgeleid van zijn afkomst).

Soms zeiken sommige van jullie teveel. Sommige willen het wel en andere willen het weer niet. Als je het niet wil doen in het spel dan doe je het toch niet. Zo simpel is het.

ik weet niet hoor maar nu zeik jij gewoon. Dit topic is om te discussieren of je roken er wel of niet in wil. Dus ja dan krijg je ook mensen die reageren of je het wel of niet wilt in het spel. Waarom zeik jij daarover als dit topic daarom gemaakt is? Zo simpel is het.

>>> Door patrickW:

"Activate on-topic scanner"

"I can't find anything, Jim"<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...