Jump to content

Roken in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

Het is wel een leuke optie, dat je sigaretten kan kopen. ^_^

Hoe meer opties er in IV zitten, hoe leuker het is, dus ik vind het ook een leuk idee als je sigaretten kan kopen.

Je weet maar nooit wat Rockstar gaat doen. :cab:

Ik ben het volledige met je eens. :bier: . Ik zou ook wel willen dat je eens op zijn tijd een glaasje Vodka of Wisky kan drinken (afgeleid van zijn afkomst).

Soms zeiken sommige van jullie teveel. Sommige willen het wel en andere willen het weer niet. Als je het niet wil doen in het spel dan doe je het toch niet. Zo simpel is het.

ik weet niet hoor maar nu zeik jij gewoon. Dit topic is om te discussieren of je roken er wel of niet in wil. Dus ja dan krijg je ook mensen die reageren of je het wel of niet wilt in het spel. Waarom zeik jij daarover als dit topic daarom gemaakt is? Zo simpel is het.

Wat valt er dan over te discuseren. De een wil het wel en de andere niet. Wat kan je er dan nog meer over zeggen? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    14

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    13

  • TomHagen

    8

Het is wel een leuke optie, dat je sigaretten kan kopen. ^_^

Hoe meer opties er in IV zitten, hoe leuker het is, dus ik vind het ook een leuk idee als je sigaretten kan kopen.

Je weet maar nooit wat Rockstar gaat doen. :cab:

Ik ben het volledige met je eens. :bier: . Ik zou ook wel willen dat je eens op zijn tijd een glaasje Vodka of Wisky kan drinken (afgeleid van zijn afkomst).

Soms zeiken sommige van jullie teveel. Sommige willen het wel en andere willen het weer niet. Als je het niet wil doen in het spel dan doe je het toch niet. Zo simpel is het.

ik weet niet hoor maar nu zeik jij gewoon. Dit topic is om te discussieren of je roken er wel of niet in wil. Dus ja dan krijg je ook mensen die reageren of je het wel of niet wilt in het spel. Waarom zeik jij daarover als dit topic daarom gemaakt is? Zo simpel is het.

Wat valt er dan over te discuseren. De een wil het wel en de andere niet. Wat kan je er dan nog meer over zeggen? :duh:

ja veel topics hier zijn nogal nutteloos. discussieren of het leuk zal zijn om de was op te hangen bijvoorbeeld. Mja daar houden de mensen zich hier mee bezig voor gta uit is. mensen nemen dat realisme soms wel een beetje té serieus btw :puh: het is geen sims opeens :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah. Als alle ideetjes die er hier geopperd worden in de game komen kunnen ze wel 43 blu-ray dvds gaan gebruiken. Zoiets als roken kost ook weer ruimte; iedere byte kun je op verschillende manieren besteden.

Link to comment
Delen op andere websites

:Y Groot gelijk Nils. Maar in San Andreas werd ook al gerookt :Y weliswaar niet door jezelf, maar. door Gangmembers.

Mijn boeit het niet ik zal het wel leuk vinden want roken is lekker :D

En het slurpt geld trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

zou mss wel een leuk extraatje zijn maar zou dat wel erin komen want in is bij wet verplicht niet te roken onder de 16- of 18 jaar.

dus daar kan wel wat kritiek op komen in europa

ik weet niet hoe het in amerika zit met de rook wet.

mss dat je het met een cheat kan doen wie weet.

:sigaar::sigaar::sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

zou mss wel een leuk extraatje zijn maar zou dat wel erin komen want in is bij wet verplicht niet te roken onder de 16- of 18 jaar.

dus daar kan wel wat kritiek op komen in europa

ik weet niet hoe het in amerika zit met de rook wet.

mss dat je het met een cheat kan doen wie weet.

:sigaar::sigaar::sigaar:

het is toch een 18+ spel dus waarom kritiek... Het zijn kinderen die jonger zijn en het kopen! :clown:

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden maar rockstar krijgt al zo veel kritiek op de GTA reeksen zullen dan niet nog meer kritiek krijgn omdat ze roken aanmoedigen of zo ?

--- Sorry had vorige posts niet gezien ---

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

wat is er leuk aan? voegt het iets toe aan het spel....zucht

Ja, het wordt realischtischer! of snap je dat woord ook al niet?? :$

In vorige topic vond je die dingen ook al onzin.. Wat vind jij dan leuk in GTA?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel leuk zijn!Ik denk van wel,want Niko's gezicht lijkt of hij al veel gerookt heeft..

:bier:

@ NilsHolgersson,Niets,want Jack Thompson mag Rockstar Games & Take2 NIET meer aanklagen! ;)

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

wat is er leuk aan? voegt het iets toe aan het spel....zucht

Ja, het wordt realischtischer! of snap je dat woord ook al niet?? :$

In vorige topic vond je die dingen ook al onzin.. Wat vind jij dan leuk in GTA?

ik snap het wel.. het is een spel, je wilt er dingen in doen die je in het dagelijks leven niet doet of niet zo snel zal doen..dan ga je in het spel toch niet roken daar heb je toch niks aan. En ja in andere topics worden ook veel nutteloze features besproken dusja vind je het gek dat hij het niet leuk was.

Het maakt het realistischer..hmmhmm..maar rockstar gaat helemaal niet voor ultra-realistisch ofzo, het blijft een spel. het gaat er alleen realistischer uit zien en aanvoelen, maar het mag niet ten kosten gaan van het speelplezier en de gameplay natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft dit nou echt een grote waarde? Roken :duh:

Lijkt me wel leuk voor voetgangers ofzo omdat je dat in het echt in de stad ook ziet. Maar om nou zelf te roken.. Kan nou niet echt zeggen dat het me ook maar iets uit zou maken als het er niet inzit.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een leuke optie, dat je sigaretten kan kopen. ^_^

Hoe meer opties er in IV zitten, hoe leuker het is, dus ik vind het ook een leuk idee als je sigaretten kan kopen.

Je weet maar nooit wat Rockstar gaat doen. :cab:

Ik ben het volledige met je eens. :bier: . Ik zou ook wel willen dat je eens op zijn tijd een glaasje Vodka of Wisky kan drinken (afgeleid van zijn afkomst).

Soms zeiken sommige van jullie teveel. Sommige willen het wel en andere willen het weer niet. Als je het niet wil doen in het spel dan doe je het toch niet. Zo simpel is het.

ik weet niet hoor maar nu zeik jij gewoon. Dit topic is om te discussieren of je roken er wel of niet in wil. Dus ja dan krijg je ook mensen die reageren of je het wel of niet wilt in het spel. Waarom zeik jij daarover als dit topic daarom gemaakt is? Zo simpel is het.

>>> Door patrickW:

"Activate on-topic scanner"

"I can't find anything, Jim"<<<

Zo simpel is dat niet hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...