Jump to content

Roken in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    14

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    13

  • TomHagen

    8

Roken? van mij hoeft het niet. Het wordt realistischer ok, maar is er nou serieus iemand die een game gaat kopen om daarin te roken??? :duh:

Je hebt er helemaal niks aan, het kost geld en het verziekt je longen.

Nou oke die laatste maakt niemand iets uit, maar het gaat erom dat het ongelofelijk nutteloos is! Wie de hell wíl er serieus gaan roken in een game? Je krijgt dan helemaal niet dezelfde kick als dat je een echt sigaretje rookt, je ziet alleen dát iemand (ook nog eens een fictief personage) rookt.

Het is gewoon ****** onnodig! :engel:

(ik rook zelf trouwens niet hoor ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij echt niks voor de hoofdpersonage want zelf heb ik er een hekel aan roken.

Er zullen vast wel burgers die roken denk ik dat R* dat gedaan zou hebben om het spel realisticher te maken dat zou mischien kunnen maar voor de hoofdpersonage lijkt me dat niks.

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk!,

ik zou blowen wel leuk vinden

dat je dan een hele rare gameplay krijgt :puh:

als je te veel neemt dat je dan flauw valt

en wakker wordt in een ziekenhuis :puh:

aan het infuus!

Stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit eigenlijk wel iets voor in het topic wat je het liefste in GTA 4 ziet.Maar goed. Je kon al in de vroegere GTA 1 versie een rokend walmpje zien als je even stond te wachten. Ik zou het zeer dope vinden als dit ook in GTA 4 komt. Je wacht.. meneer begint te roken. Leuke optie.Maar dat je sigaretten kan kopen etc.. laten we nou niet overdrijven.

Rockstar weet ook dat men hier niet op zit te wachten vanwege het gezeik dat het de kids aanzet tot roken.

Link to comment
Delen op andere websites

zoiets kon in GTA2 ook al als je niks deed ging hij dat van zelf doen!

Mss nu weer? :clown:

Jaa, waarom maken ze van gat 4 geen top down vieuw spel?? Nogal debiel om gta 4 te vergelijken met een spel van 10 jaar geledne..

Link to comment
Delen op andere websites

zoiets kon in GTA2 ook al als je niks deed ging hij dat van zelf doen!

Mss nu weer? :clown:

Jaa, waarom maken ze van gat 4 geen top down vieuw spel?? Nogal debiel om gta 4 te vergelijken met een spel van 10 jaar geledne..

nouu..in gta 4 zul je ook weer met top down view camerastandpunt kunnen spelen.. het is trouwens ook view..niet vieuw. dus interview, preview, zonder u omdat ze uit het engels komen :puh:

na deze wijze les nog iets

het is niet echt een vergelijking, hij zegt alleen dat het vroeger ook kon als animatie, en die animatie zou rockstar er ook zo nu weer in kunnen doen.

btw in gta 1 kon je trouwens ook als je op de toeter drukte en je niet in de auto zat scheten en boeren laten :puh: maar da zal echt niet in gta 4 zitten :puh: btje offtopic maar herinneringen ophalen is ook wel is leuk :puh:

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

btw in gta 1 kon je trouwens ook als je op de toeter drukte en je niet in de auto zat scheten en boeren laten :puh: maar da zal echt niet in gta 4 zitten :puh: btje offtopic maar herinneringen ophalen is ook wel is leuk :puh:

ja in GTA 2 ook en dat was altijd über vet. constant op space douwen :*D

maar volgens mij heeft elke GTA-personage wel een paar dingen die hij doet als je lang wacht.

volgens mij gaat CJ dansen :dans:

dus roken mag er nu wel weer in. past mss ook wel bij nico, niet dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het lijkt me maar saai... Bovendien haat ik roken, als je als je rookt nu sneller dood gaat als ze op je schieten? Dan zou ehnt wel toffer zijn... :puh: ! GHeghe...

ehh nee :puh: waarom zou je in godsnaam sneller dood gaan aan kogels als je rookt..niet echt realistisch :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...