GTA_XP Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Zou wel leuk Zo een sigaret in iemands zijn kont steken En Niko helemaal high worden en snel moe wordt van het lopen Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Wat een humor :$ Wie steek er nou een sigaret in zijn kont? Niko? Roman? Reageren
Blizz Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Van mij mogen ze het erin steken, maar zo'n verbetering zou het ook niet zijn... Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Van mij mogen ze het erin steken, maar zo'n verbetering zou het ook niet zijn... wat waarin steken? een sigaret in zen kont of roken in gta? Reageren
K.O. Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Roken? van mij hoeft het niet. Het wordt realistischer ok, maar is er nou serieus iemand die een game gaat kopen om daarin te roken??? Je hebt er helemaal niks aan, het kost geld en het verziekt je longen. Nou oke die laatste maakt niemand iets uit, maar het gaat erom dat het ongelofelijk nutteloos is! Wie de hell wíl er serieus gaan roken in een game? Je krijgt dan helemaal niet dezelfde kick als dat je een echt sigaretje rookt, je ziet alleen dát iemand (ook nog eens een fictief personage) rookt. Het is gewoon ****** onnodig! (ik rook zelf trouwens niet hoor ) Reageren
Muay Thai Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Het lijkt mij echt niks voor de hoofdpersonage want zelf heb ik er een hekel aan roken. Er zullen vast wel burgers die roken denk ik dat R* dat gedaan zou hebben om het spel realisticher te maken dat zou mischien kunnen maar voor de hoofdpersonage lijkt me dat niks. Reageren
game~skater Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 waarom een joint kopen..zou het niet leuk zijn als je eerst wiet teeld en dan verkoopt voor een extra zak centje.. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 natuurlijk!, ik zou blowen wel leuk vinden dat je dan een hele rare gameplay krijgt als je te veel neemt dat je dan flauw valt en wakker wordt in een ziekenhuis aan het infuus! Stijn Reageren
Prrr Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Als je een sigaar rookt met de mafiabaas, zal je respect omhoog gaan. Maar je conditie gaat wel achteruit misschien toch wel een leuke feature als er wat voor en nadelen aan hangen? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik vind dit eigenlijk wel iets voor in het topic wat je het liefste in GTA 4 ziet.Maar goed. Je kon al in de vroegere GTA 1 versie een rokend walmpje zien als je even stond te wachten. Ik zou het zeer dope vinden als dit ook in GTA 4 komt. Je wacht.. meneer begint te roken. Leuke optie.Maar dat je sigaretten kan kopen etc.. laten we nou niet overdrijven. Rockstar weet ook dat men hier niet op zit te wachten vanwege het gezeik dat het de kids aanzet tot roken. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 zoiets kon in GTA2 ook al als je niks deed ging hij dat van zelf doen!Mss nu weer? Jaa, waarom maken ze van gat 4 geen top down vieuw spel?? Nogal debiel om gta 4 te vergelijken met een spel van 10 jaar geledne.. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) zoiets kon in GTA2 ook al als je niks deed ging hij dat van zelf doen!Mss nu weer? Jaa, waarom maken ze van gat 4 geen top down vieuw spel?? Nogal debiel om gta 4 te vergelijken met een spel van 10 jaar geledne.. nouu..in gta 4 zul je ook weer met top down view camerastandpunt kunnen spelen.. het is trouwens ook view..niet vieuw. dus interview, preview, zonder u omdat ze uit het engels komen na deze wijze les nog iets het is niet echt een vergelijking, hij zegt alleen dat het vroeger ook kon als animatie, en die animatie zou rockstar er ook zo nu weer in kunnen doen. btw in gta 1 kon je trouwens ook als je op de toeter drukte en je niet in de auto zat scheten en boeren laten maar da zal echt niet in gta 4 zitten btje offtopic maar herinneringen ophalen is ook wel is leuk Bewerkt: 7 juni 2007 door b4rtsimps0n Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 btw in gta 1 kon je trouwens ook als je op de toeter drukte en je niet in de auto zat scheten en boeren laten maar da zal echt niet in gta 4 zitten btje offtopic maar herinneringen ophalen is ook wel is leuk ja in GTA 2 ook en dat was altijd über vet. constant op space douwen maar volgens mij heeft elke GTA-personage wel een paar dingen die hij doet als je lang wacht. volgens mij gaat CJ dansen dus roken mag er nu wel weer in. past mss ook wel bij nico, niet dan? Reageren
Rivel Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Nee, het lijkt me maar saai... Bovendien haat ik roken, als je als je rookt nu sneller dood gaat als ze op je schieten? Dan zou ehnt wel toffer zijn... ! GHeghe... Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Nee, het lijkt me maar saai... Bovendien haat ik roken, als je als je rookt nu sneller dood gaat als ze op je schieten? Dan zou ehnt wel toffer zijn... ! GHeghe... ehh nee waarom zou je in godsnaam sneller dood gaan aan kogels als je rookt..niet echt realistisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.