Jump to content

Roken in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

Roken hoeft er voor mij echt niet in.

Indien ze het er in voegen dan ook met de negatieve gevolgen van roken.

Indien roken erin komt dan zullen ze in de toekomst het drinken er ook moeten insteken.

Hoe meer je drinkt hoe zatter en hoe moeilijker te besturen hoofdpersonage.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    14

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    13

  • TomHagen

    8

Roken hoeft er voor mij echt niet in.

Indien ze het er in voegen dan ook met de negatieve gevolgen van roken.

Indien roken erin komt dan zullen ze in de toekomst het drinken er ook moeten insteken.

Hoe meer je drinkt hoe zatter en hoe moeilijker te besturen hoofdpersonage.

de negatieve gevolgen van roken? dat je longkanker krijgt of eerder dood gaat? de verhaallijn duurt niet zo lang hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Roken hoeft er voor mij echt niet in.

Indien ze het er in voegen dan ook met de negatieve gevolgen van roken.

Indien roken erin komt dan zullen ze in de toekomst het drinken er ook moeten insteken.

Hoe meer je drinkt hoe zatter en hoe moeilijker te besturen hoofdpersonage.

de negatieve gevolgen van roken? dat je longkanker krijgt of eerder dood gaat? de verhaallijn duurt niet zo lang hoor :puh:

negatieve gevolgen zoals sneller vermoeid zijn en hoesten en kuchen waardoor je bij het verstoppen voor de politie jezelf kunt verraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Roken hoeft er voor mij echt niet in.

Indien ze het er in voegen dan ook met de negatieve gevolgen van roken.

Indien roken erin komt dan zullen ze in de toekomst het drinken er ook moeten insteken.

Hoe meer je drinkt hoe zatter en hoe moeilijker te besturen hoofdpersonage.

de negatieve gevolgen van roken? dat je longkanker krijgt of eerder dood gaat? de verhaallijn duurt niet zo lang hoor :puh:

negatieve gevolgen zoals sneller vermoeid zijn en hoesten en kuchen waardoor je bij het verstoppen voor de politie jezelf kunt verraden.

haha dat is wel erg ver gezocht he

Link to comment
Delen op andere websites

Doordacht zeg :ch: je zelf prijsgeven aan de politie omdat je loopt te paffen :duh:

Waar zijn de hersenen van sommige van jullie :puh:

Er roken zoveel mensen, wat boeit de politie het nou?

Zullen ze daar nou opafgaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij wel leuk als je bepaalde soorten drugs kan gebruiken. Zoals in VC die pillen. Dat je dronken kan worden of stoned misschien. Of dat je een snuif neemt en meer kracht krijgt en meer leven. Zulk soort dingen zouden het echt wel veel leuker maken om te spelen.

Bewerkt: door Little Mister
Link to comment
Delen op andere websites

Dit idee kwam ook al een tijd geleden in me op. Lijkt me gewoon tof inderdaad. Maar een joint gaan ze er iig niet in stoppen hoor. Sigaar kan misschien, maar het past niet bij Niko. Gewoon een pakje kopen, opsteken en alle dingen doen en dan gewoon een haaltje nemen, dat zou toch wel tof zijn.

Of bij ondervragingen iemand martelen met een peuk op z'n gezicht. Dat is typisch Russische Maffia. (Ja ik weet ook wel dat het geen Rus is, maar tog, het Oost-Blok is allemaal één pot nat.)

Roken? van mij hoeft het niet. Het wordt realistischer ok, maar is er nou serieus iemand die een game gaat kopen om daarin te roken??? :duh:

Je hebt er helemaal niks aan, het kost geld en het verziekt je longen.

Nou oke die laatste maakt niemand iets uit, maar het gaat erom dat het ongelofelijk nutteloos is! Wie de hell wíl er serieus gaan roken in een game? Je krijgt dan helemaal niet dezelfde kick als dat je een echt sigaretje rookt, je ziet alleen dát iemand (ook nog eens een fictief personage) rookt.

Het is gewoon ****** onnodig! :engel:

(ik rook zelf trouwens niet hoor ;) )

Zo doe jij eens effe rustig joh mafketel

Dat jij nou niet rookt betekent niet dat dit geen leuke extra in het spel kan zijn voor de anderen, waaronder rokers.

Hoe oud ben jij eigelijk? Jij bent zeker heel streng opgevoed dat je zo uitbarst?

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

zoals er al een paar zeggen het zou leuk zijn , en is dus ook wel zo , maar het nut zie ik er niet in nee , :klap:

Het lijkt me wel grappig,maar ook ik zie geen nut erin :N .Maar met die benzine pomp lijkt het me wel vet 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook wel leuk zijn al kan je een wietplantage houden in je tuin.

Dat je het dan water moet geven en dan over een paar weken een joint kunt maken en op roken.

En dan word Nicko stoned... :puh: Lijkt mij best leuk. Zoals ik al gezegt hebt het is niet echt boeiend voot GTA IV.

Maar zal wel een leuke featutre zijn.

PS: Ik Smoke zelf niet hoor! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook wel leuk zijn al kan je een wietplantage houden in je tuin.

Dat je het dan water moet geven en dan over een paar weken een joint kunt maken en op roken.

En dan word Nicko stoned... :puh: Lijkt mij best leuk. Zoals ik al gezegt hebt het is niet echt boeiend voot GTA IV.

Maar zal wel een leuke featutre zijn.

PS: Ik Smoke zelf niet hoor! :N

Is een wietplantage niet vergezocht?? Het doet me wel denken aan "The Truth" uit GTA San Andreas.

Kortom, roken hoeft helemaal niet voor me in GTA IV. Het is wel een leuke add-on maar niet noodzakelijk volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

HET ZAL ZEKER LEUK ZIJN MAAR DIT:En dat je de sigaret als wapen kunt gebruiken, bijoorbeeld: Je werp je sigaret op de benzine pomp,

en dan BOEM! Of je druk een sigaret uit in iemands gezicht. En dan met een joint stoned worden.

ZAL ZEKER NIET IN GTA VOORKOMEN! :)

SRRY HAD CAPSLOCK AAN!

Link to comment
Delen op andere websites

wat is er leuk aan? voegt het iets toe aan het spel....zucht

Ja, het wordt realischtischer! of snap je dat woord ook al niet?? :$

In vorige topic vond je die dingen ook al onzin.. Wat vind jij dan leuk in GTA?

ja het is ook realistich als je de was op kunt hangen, of mee kan doen aan een spellingswedstrijd, maar word het daar leuke op?

D. Dat is typisch Russische Maffia.

jup, jij kan het weten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...