Jump to content

Roken in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    14

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    13

  • TomHagen

    8

  • 3 weken later...
Volgens mij zag ik wel een voetganger roken in trailer 2... :{

ja dat kan best ja, de voetgangers laten ze nu veel realistische dingen doen, dat stond ook al in de bladen. je kan ze ook zien bellen en boodschappen in hun kofferbak enzo zien inladen in het spel :puh:

maar dat zegt nog niet dat jezelf kan roken natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

da uitdrukken van een sigaret op iemand gezicht vind ik niet eens zon gek idee.. stel je voor je bent blut... maybe maakt rockstar het geldsysteem wa realistischer zodat je moeilijker aan geld komt. da je dan een man/ vrouw in een steeg kan slepen en daar bedreigen met een peuk brande totdat ze het geld overhandigt. misschien beetje vergezocht maja rockstar heeft zelf gezegd maffe wapens in het spel te stoppen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

mmm.... ik weet het niet hoor, dat met die sigaret.

Ik vrees alleen dat de rating van het spel (18+, 16+, etc) daardoor wel flink omhooggaat, maarja.

Die functie zal vooral erg geliefd zijn bij de sadisten onder ons: "Tell me where he is, or else!" -"Or else what?" *het scherm wordt zwart en je hoort het geluid van een sigaret die uitgedrukt wordt, en je hoort geschreeuw* -"Ok, Ill tell you where he is!!"

Eigenlijk vind ik dit toch wel een beetje te ver gaan, zelf mensen martelen enzo. Ik vind dat daar wel ergens de grens ligt, en als ik rockstar zou zijn zou ik het er niet in doen.

Maar gewoon roken enzo, waarom niet? Het is toch maar een spel. En het zet je echt niet aan om in het echte leven te gaan roken ofzo, dus ik zie geen problemen.

EDIT:

Maffe wapens? Wat moet ik me daar nou bij voorstellen? ^_^

Wat is je bron trouwens? is altijd wel handig om te weten.

Bewerkt: door Stillesandro
Link to comment
Delen op andere websites

mmm.... ik weet het niet hoor, dat met die sigaret.

Ik vrees alleen dat de rating van het spel (18+, 16+, etc) daardoor wel flink omhooggaat, maarja.

Die functie zal vooral erg geliefd zijn bij de sadisten onder ons: "Tell me where he is, or else!" -"Or else what?" *het scherm wordt zwart en je hoort het geluid van een sigaret die uitgedrukt wordt, en je hoort geschreeuw* -"Ok, Ill tell you where he is!!"

Eigenlijk vind ik dit toch wel een beetje te ver gaan, zelf mensen martelen enzo. Ik vind dat daar wel ergens de grens ligt, en als ik rockstar zou zijn zou ik het er niet in doen.

Maar gewoon roken enzo, waarom niet? Het is toch maar een spel. En het zet je echt niet aan om in het echte leven te gaan roken ofzo, dus ik zie geen problemen.

EDIT:

Maffe wapens? Wat moet ik me daar nou bij voorstellen? ^_^

Wat is je bron trouwens? is altijd wel handig om te weten.

er komen 'fun ridiculous' wapens in de game, want ze willen niet té realistisch doen

- ze evolueren in de manier hoe de radio werkt. op welke manier is nog onbekend.

Bron: www.gta4.net, waarvan de bron Official XBox Magazine is.

aub :) (stond in het feitentopic

Bewerkt: door ReVeRt
Link to comment
Delen op andere websites

mmm.... ik weet het niet hoor, dat met die sigaret.

Ik vrees alleen dat de rating van het spel (18+, 16+, etc) daardoor wel flink omhooggaat, maarja.

Die functie zal vooral erg geliefd zijn bij de sadisten onder ons: "Tell me where he is, or else!" -"Or else what?" *het scherm wordt zwart en je hoort het geluid van een sigaret die uitgedrukt wordt, en je hoort geschreeuw* -"Ok, Ill tell you where he is!!"

Eigenlijk vind ik dit toch wel een beetje te ver gaan, zelf mensen martelen enzo. Ik vind dat daar wel ergens de grens ligt, en als ik rockstar zou zijn zou ik het er niet in doen.

Maar gewoon roken enzo, waarom niet? Het is toch maar een spel. En het zet je echt niet aan om in het echte leven te gaan roken ofzo, dus ik zie geen problemen.

EDIT:

Maffe wapens? Wat moet ik me daar nou bij voorstellen? ^_^

Wat is je bron trouwens? is altijd wel handig om te weten.

er komen 'fun ridiculous' wapens in de game, want ze willen niet té realistisch doen

- ze evolueren in de manier hoe de radio werkt. op welke manier is nog onbekend.

Bron: www.gta4.net, waarvan de bron Official XBox Magazine is.

aub :) (stond in het feitentopic

oke dan, bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een leuke optie, dat je sigaretten kan kopen. ^_^

Hoe meer opties er in IV zitten, hoe leuker het is, dus ik vind het ook een leuk idee als je sigaretten kan kopen.

Je weet maar nooit wat Rockstar gaat doen. :cab:

jaa precies hoe meer realistische dingen hoe beter :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf net een maand gestopt met roken... heb er ontzettend spijt van en droom nog iedere nacht van paffen, alleen is het zo zonde om na een maand afzien op nieuw te beginnen. Maar misschien dat virtueel roken de pijn een beetje kan verzachten :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je weer kan roken in GTA IV, kijk maar naar de signature van B4rtsims0n. Dat zie je dat die man aan het roken is. Ook heb ik ergens in de tweede trailer gezien dat er iemand aan het roken was. Ik ben vergeten wie het weer was...

Mijn menig zelf over roken heeft een voordeel en een nadeel, de voordeel is dat het meer realistiser maakt en de nadeel is dat het de voorbeeld is voor jongeren om te gaan roken :sigaar: !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...