Jump to content

Roken in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

Ik denk dat je weer kan roken in GTA IV, kijk maar naar de signature van B4rtsims0n. Dat zie je dat die man aan het roken is. Ook heb ik ergens in de tweede trailer gezien dat er iemand aan het roken was. Ik ben vergeten wie het weer was...

Mijn menig zelf over roken heeft een voordeel en een nadeel, de voordeel is dat het meer realistiser maakt en de nadeel is dat het de voorbeeld is voor jongeren om te gaan roken :sigaar: !

Dat was gewoon een ped in trailer 2 die rookte. Dat wil nog niet zeggen dat je zelf kan roken in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    14

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    13

  • TomHagen

    8

Ik zat er over na te denken mischien kan je wel roken in GTA IV?

Ik weet dat het niet zo boeient lijkt en er komt natuurlijk nog veel meer info aan ^_^

Maar dat je een sigaret,Joint of sigaar kunt roken lijkt mij wel geinig.

En dat je de sigaret als wapen kunt gebruiken, bijoorbeeld: Je werp je sigaret op de benzine pomp,

en dan BOEM! Of je druk een sigaret uit in iemands gezicht. En dan met een joint stoned worden.

Als dat er in zou komen zou het wel leuk zijn. Aangezien er ook mensen roken op straat bij GTA IV!

PS: in GTA VC kon je een sigaret roken met een cheat.

Ik zou het leuk vinden al hoef je geen cheat te gebruiken voor een sigaret in GTA IV

Dat je gewoon een pakje kunt kopen bijvoorbeeld.

Als het topic onnodig is mag er van mij een :slotje: op...

The GTA man

Sorry wi maar WTF wrm al zulke f*c*** topic verzend dit naar rockstargames dit is nu 100% brol .

Stop met zeveren wat is het volgende zou het niet tof zijn muren schilderen .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat er over na te denken mischien kan je wel roken in GTA IV?

Ik weet dat het niet zo boeient lijkt en er komt natuurlijk nog veel meer info aan ^_^

Maar dat je een sigaret,Joint of sigaar kunt roken lijkt mij wel geinig.

En dat je de sigaret als wapen kunt gebruiken, bijoorbeeld: Je werp je sigaret op de benzine pomp,

en dan BOEM! Of je druk een sigaret uit in iemands gezicht. En dan met een joint stoned worden.

Als dat er in zou komen zou het wel leuk zijn. Aangezien er ook mensen roken op straat bij GTA IV!

PS: in GTA VC kon je een sigaret roken met een cheat.

Ik zou het leuk vinden al hoef je geen cheat te gebruiken voor een sigaret in GTA IV

Dat je gewoon een pakje kunt kopen bijvoorbeeld.

Als het topic onnodig is mag er van mij een :slotje: op...

The GTA man

Sorry wi maar WTF wrm al zulke f*c*** topic verzend dit naar rockstargames dit is nu 100% brol .

Stop met zeveren wat is het volgende zou het niet tof zijn muren schilderen .

Dat jij dit onzin vind wil nog niet zeggen dat ik het naar Rockstar games moet sturen. :duh:

Okee...mischien is het een beetje vergezogt dat roken maar je moet toch een beetje fantaseren he ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat er over na te denken mischien kan je wel roken in GTA IV?

Ik weet dat het niet zo boeient lijkt en er komt natuurlijk nog veel meer info aan ^_^

Maar dat je een sigaret,Joint of sigaar kunt roken lijkt mij wel geinig.

En dat je de sigaret als wapen kunt gebruiken, bijoorbeeld: Je werp je sigaret op de benzine pomp,

en dan BOEM! Of je druk een sigaret uit in iemands gezicht. En dan met een joint stoned worden.

Als dat er in zou komen zou het wel leuk zijn. Aangezien er ook mensen roken op straat bij GTA IV!

PS: in GTA VC kon je een sigaret roken met een cheat.

Ik zou het leuk vinden al hoef je geen cheat te gebruiken voor een sigaret in GTA IV

Dat je gewoon een pakje kunt kopen bijvoorbeeld.

Als het topic onnodig is mag er van mij een :slotje: op...

The GTA man

Kan mss wel leuk zijn... maar zie er zelf niet echt een "verbetering" in, in GTA IV tov andere GTA's ;)

Bij SA kun je ook met een cheat roken + een sigaar dat ziet er wel Gangster uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
roken in gta iv?

ze moeten het spel toch niet vullen met die onnodige extra's

als de graphics en de missies goed zijn ben ik al tevreden ^_^

maar roken komaan wat ben je er mee :duh:

Zou jij dat niet wilen roken in Liberty City?

En je sigaret als wapen kunt gebruiken? Dus meer extra's en GTA IV word leuker!

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand nog de cheat vertelle voor roke in GTA IV??

want deze kan ik nergens vinde ok wikiGTA :?

Er zijn nog een cheats voor GTA IV gemaakt :N En het spel zelf is ook nog niet eens uit...

Sorry mijn fout....ik bedoelde die cheat van roken in GTA SA...typte te snel dus maakte ik een fout

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...