Bigstijn Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik download dat programma om te beginnen met mijn eerste sig. Maar dan staat er speelt af met windows mediaplayer? ik kan andere programma kiezen? Iemand enig idee waar ik hem mee zou moeten afspelen? btw gedownload op dowload.com Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Van Photo Shop kan je alleen een trail downloaden, en wel op Adobe.com. Deze trail mag je dertig dagen gebruiken, daarna zal het programma vragen om een activatie.. Zodra je het bestand gedownload hebt kan je het gewoon dubbelklikken, en begint de installatie. PS. het is niet nodig om na 20 minuten al te bumpen, geduld is een schone zaak.. PPS. Er wordt hier niet over cracks, serials, en andere vormen van Warez gepraat. Is dat het geval gaat het topic onmiddelijk op slot.. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Van Photo Shop kan je alleen een trail downloaden, en wel op Adobe.com. Deze trail mag je dertig dagen gebruiken, daarna zal het programma vragen om een activatie..Zodra je het bestand gedownload hebt kan je het gewoon dubbelklikken, en begint de installatie. PS. het is niet nodig om na 20 minuten al te bumpen, geduld is een schone zaak.. PPS. Er wordt hier niet over cracks, serials, en andere vormen van Warez gepraat. Is dat het geval gaat het topic onmiddelijk op slot.. ik heb de trail gedownload maar er staat: Kan instalatie niet open bestand zijn beschadigd ofzo iets. really boring ik zal moeten sparen voor het programma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.