Jump to content

Eten en drinken in GTA4


murderboy

Recommended Posts

het lijkt me ook leuk dat je moet eten dat je anders verhongert en misschien zelfs gezondheid verliest en dat als je teveel eet dat je moet kotsen :kots: in SA hoefde je niet te eten maar ik hoop in GTA 4 wel zou wel realistisch zijn

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    9

  • b4rtsimps0n

    6

  • gta-mike

    3

  • mad_ce

    3

Je moest wel degelijk eten in San Andreas hoor. ;) Al die dingen die je zojuist opnoemde kwamen er ook invoor, dus als het in GTA: IV zou komen, dan was het niet echt nieuw meer.

Maar eventjes ter zake: Ik weet niet of het er in komt, je hebt kans dat het er weer in komt, aangezien het al hartstikke realistisch is in IV, dus wie weet... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je moet eten zou inderdaad realistisch zijn, maar ik wil niet dat Nico steeds naar de plee moet! Ik hoop dat ze dat er niet instoppen! En zo heb ik wel meer wensen:

-Niet hoeven slapen, maar het kan wel.

-Geen 'pickups' maar medikits of autohealth.

-De tijd moet langzamer gaan; 1 min = 5 sec of 2 sec in het echt.

-En nog meer...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je moet eten zou inderdaad realistisch zijn, maar ik wil niet dat Nico steeds naar de plee moet! Ik hoop dat ze dat er niet instoppen! En zo heb ik wel meer wensen:

-Niet hoeven slapen, maar het kan wel.

-Geen 'pickups' maar medikits of autohealth.

-De tijd moet langzamer gaan; 1 min = 5 sec of 2 sec in het echt.

-En nog meer...

Dat wil wel meer mensen hier!

die tijd moet idd langzamer! 5 sec is goed!

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me ook leuk dat je moet eten dat je anders verhongert en misschien zelfs gezondheid verliest en dat als je teveel eet dat je moet kotsen :kots: in SA hoefde je niet te eten maar ik hoop in GTA 4 wel zou wel realistisch zijn

jah precies wat je nu zegt kan ook in SA , maar ik weet niet of het nog leuk is , telkens kreeg je een bericht dat je moest eten , en dan moet je snel weer ergens naartoe , vanmij hoeft het er niet persé in :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn. Maar als het er niet inzit zou ik het ook niet zo heel erg vinden. Soms was het in San Andreas zelfs wel eens vervelend. Als het er inkomt dan moet het wel wat uitgebreider zijn. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het helemaal niet hoeft. In San Andreas ging je healt er na een tijdje af als je niet at.

Ik vind het meer op sims gaan lijken als je moet eten, naar de wc, douchen, naar bed enz.

Ik vond er niks leuks aan om in SA te gaan eten.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Het eten in San Andreas was inderdaad een overbodige extra. Iets als energy booster drankjes ofzo of iets waar je health van omhoog gaat lijkt me wel wat maar dat je verplicht moet eten en anders dood gaat hoort niet echt bij GTA.

Dan maar de Sims gaan spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoeft voor mij niet! Ik vond het alleen maar irritant dat je moest eten in SA. Het is alleen handig als je healt bijna op is.

Slapen lijkt me al helemaal niks. Dan kan je niet meer verder spelen omdat je te moe bent. Dat is alleen maar vervelend.

Gta moet geen sims worden vind ik! Als je wilt slapen enzo moet je maar de sims spelen. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat ze het doen. Want in San Andreas vond ik het erg iritant. Dan zit je net ff lekker een missie te spelen. Dan gaan je vet en spieren eraf. En daarna gaat je leven eraf. En dan ga je dood in die missie. Ze mogen van mij wel doen dat je kan eten en drinken. Maar dat het niet nodig is. Dus voor de lol ofzo. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook niet leuk vinden dat je zou sterven indien je niet zou eten. Ik vind sowieso de feature "eten" niet leuk.

Alleen eten of drinken om je health naar boven te krijgen. Meer niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook niet leuk vinden dat je zou sterven indien je niet zou eten. Ik vind sowieso de feature "eten" niet leuk.

Alleen eten of drinken om je health naar boven te krijgen. Meer niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening kort en bondig geformuleerd:

Het was er in SA, het was waardeloos, het mag wegblijven in IV.

Kleine toelichting:

Je moest één keer per zoveel ingame maanden eens keer eten dat het nergens op sloeg. Het was totaal nutteloos verder en het kostte alleen maar onnodige tijd. Ik wil GTA en geen Sims! Anders zou ik toch wel de Sims gaan spelen of niet? Gelukkig dat er een cheat AEDUWNV in zat, die bespaarde weer dat beetje tijd dat je beter kunt besteden aan het kapot knallen van agenten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...