Jump to content

Eten en drinken in GTA4


murderboy

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    9

  • b4rtsimps0n

    6

  • gta-mike

    3

  • mad_ce

    3

Het zal we leuk zijn als het erin zit,maar niet dat je het MOET doen!.Het is wel handig als health maar niet voor altijd

ik heb liever gewoon een ziekenhuis bezoek ofzo dan eten voor health, want dat slaat eigenlijk nergens op... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening kort en bondig geformuleerd:

Het was er in SA, het was waardeloos, het mag wegblijven in IV.

Kleine toelichting:

Je moest één keer per zoveel ingame maanden eens keer eten dat het nergens op sloeg. Het was totaal nutteloos verder en het kostte alleen maar onnodige tijd. Ik wil GTA en geen Sims! Anders zou ik toch wel de Sims gaan spelen of niet? Gelukkig dat er een cheat AEDUWNV in zat, die bespaarde weer dat beetje tijd dat je beter kunt besteden aan het kapot knallen van agenten ;)

Maar sommige mensen willen niet cheaten(zoals ik ik ben een "zuivere speler" :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Ik zou het gewoon weg laten. Het mag erin, maar ik vind het nutteloos...

Als ze het erin steken moet het realistischer zijn...

Als een dag in GTA IV 10min. duurt zou je geen 20 keren moeten kunnen eten :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Ik zou het gewoon weg laten. Het mag erin, maar ik vind het nutteloos...

Als ze het erin steken moet het realistischer zijn...

Als een dag in GTA IV 10min. duurt zou je geen 20 keren moeten kunnen eten :bonk:

10 minuten? :puh: elke seconde is een minuut. dus 1 minuut is een uur.. een dag heeft 24 uren dus dat is 24 minuten meneer rekenwonder. al hoop ik dat dagen bij gta iv langzamer gaan dan bij gta 3 vc en sa.

En eten hoeft niet zo voor mij. Misschien als je weinig health hebt dat het daarvoor kan worden gebruikt naast van de healthpacks bij het ziekenhuis, maar voor de rest is het sims-onzin dat ik niet in gta wil hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

het enige vette aan eten was dat CJ ging kotsen als ie te veel op had. :bonk:

tis me alleen nooit gelukt om van CJ een Big Cj te maken.... :puh:

(btw: 100ste bericht :dans: )

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan aan mij liggen of aan mijn GTA, maar ik heb bij San Andreas nog nooit hoeven eten! :?

Alleen na heel lang spelen, meer dan 2 uur ofzo kwam er hooguit een melding van CJ moet eten anders zal de energy-bar dalen, maar meer ook niet. Ik kon gewoon vrolijk doorspelen, niks aan de hand. :?

Ben ik de enige of was het eten in SA toch niet echt verplicht?

Mzzl

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan aan mij liggen of aan mijn GTA, maar ik heb bij San Andreas nog nooit hoeven eten! :?

Alleen na heel lang spelen, meer dan 2 uur ofzo kwam er hooguit een melding van CJ moet eten anders zal de energy-bar dalen, maar meer ook niet. Ik kon gewoon vrolijk doorspelen, niks aan de hand. :?

Ben ik de enige of was het eten in SA toch niet echt verplicht?

Mzzl

die melding..dat is wat eten verplicht maakte. als je dat niet doet ga je nl uiteindelijk dood :puh: dusja dat bedoelen ze met dat je moét eten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan aan mij liggen of aan mijn GTA, maar ik heb bij San Andreas nog nooit hoeven eten! :?

Alleen na heel lang spelen, meer dan 2 uur ofzo kwam er hooguit een melding van CJ moet eten anders zal de energy-bar dalen, maar meer ook niet. Ik kon gewoon vrolijk doorspelen, niks aan de hand. :?

Ben ik de enige of was het eten in SA toch niet echt verplicht?

Mzzl

het was niet echt verplicht maar volgens mij zou je health verliezen als je lang doorspeelt na een waarschuwing, zonder eerst te eten. Maar als je dus net in een missie bezig bent vind ik het wel irritant als e zo'n melding komt :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging me gewoon soms helemaal zat vreten dat CJ zo vet was dat hij niet meer over hekjes kon klimmen, dan kon je weer tijden spelen. Eerst word je namelijk helemaal dun en daarna gaat pas je health eraf. Dan is het dus tijd om de snackbar op te zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan aan mij liggen of aan mijn GTA, maar ik heb bij San Andreas nog nooit hoeven eten! :?

Alleen na heel lang spelen, meer dan 2 uur ofzo kwam er hooguit een melding van CJ moet eten anders zal de energy-bar dalen, maar meer ook niet. Ik kon gewoon vrolijk doorspelen, niks aan de hand. :?

Ben ik de enige of was het eten in SA toch niet echt verplicht?

Mzzl

die melding..dat is wat eten verplicht maakte. als je dat niet doet ga je nl uiteindelijk dood :puh: dusja dat bedoelen ze met dat je moét eten.

Dat hoeft er van mij dan niet meer in hoor. Bij SA heb ik hooguit maar 2x gegeten, gewoon om ff te kijken hoe dat ook alweer ging:)

Alleen maar irritant al die dingen waar je op moet gaan letten vind ik. Dat gaat ten koste van de gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...