Jump to content

Eten en drinken in GTA4


murderboy

Recommended Posts

Een beetje offtopic, maar het is inderdaad zo dat je door veel te saven nooit moet eten. Het is echter onzinnig om te zeggen of je dan eet of slaapt, want dat weet je gewoon niet. Het is een feit dat je dan niet moet eten, punt :puh:.

nee dat is niet onzinnig want dat werd sowieso in een van de gta 3 reeks spellen aangegeven dat je tijdens het saven de tijd 6 uur vooruit gaat wegens slapen.

En ik heb zovaak zoveel ingame dagen gespeeld zonder te saven en zonder meldingen te krijgen. Dus als je moet eten en het zelfde systeem als sa zit erin is het nogal zinloos. Je kan beter als extratje erin hebben als je weinig health hebt dat je wat kan eten..ter vervanging van een healthpack.. imo

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    9

  • b4rtsimps0n

    6

  • gta-mike

    3

  • mad_ce

    3

Een beetje offtopic, maar het is inderdaad zo dat je door veel te saven nooit moet eten. Het is echter onzinnig om te zeggen of je dan eet of slaapt, want dat weet je gewoon niet. Het is een feit dat je dan niet moet eten, punt :puh:.

nee dat is niet onzinnig want dat werd sowieso in een van de gta 3 reeks spellen aangegeven dat je tijdens het saven de tijd 6 uur vooruit gaat wegens slapen.

En ik heb zovaak zoveel ingame dagen gespeeld zonder te saven en zonder meldingen te krijgen. Dus als je moet eten en het zelfde systeem als sa zit erin is het nogal zinloos. Je kan beter als extratje erin hebben als je weinig health hebt dat je wat kan eten..ter vervanging van een healthpack.. imo

nee niet er vervanging van een healthpack. ik hoop dat er weer op bepaalde plekken in het spel "hartjes" liggen waarmee je health omhoog gaat. dat miste ik eik in SA...

en dat is wel onrealistisch maar wel fijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje offtopic, maar het is inderdaad zo dat je door veel te saven nooit moet eten. Het is echter onzinnig om te zeggen of je dan eet of slaapt, want dat weet je gewoon niet. Het is een feit dat je dan niet moet eten, punt :puh:.

nee dat is niet onzinnig want dat werd sowieso in een van de gta 3 reeks spellen aangegeven dat je tijdens het saven de tijd 6 uur vooruit gaat wegens slapen.

En ik heb zovaak zoveel ingame dagen gespeeld zonder te saven en zonder meldingen te krijgen. Dus als je moet eten en het zelfde systeem als sa zit erin is het nogal zinloos. Je kan beter als extratje erin hebben als je weinig health hebt dat je wat kan eten..ter vervanging van een healthpack.. imo

nee niet er vervanging van een healthpack. ik hoop dat er weer op bepaalde plekken in het spel "hartjes" liggen waarmee je health omhoog gaat. dat miste ik eik in SA...

en dat is wel onrealistisch maar wel fijn :Y

ja die hartjes enzo vond ik ook altijd fijn. Maar ik ben bang dat misschien die dingen zullen verdwijnen. Aangezien rockstar heeft gezegd pijlen en zulk soort indicators voor bijvoorbeeld missies eruit te halen om een meer realistisch gevoel te bereiken. Dus misschien halen ze zwevende hartjes en armor er ook wel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje offtopic, maar het is inderdaad zo dat je door veel te saven nooit moet eten. Het is echter onzinnig om te zeggen of je dan eet of slaapt, want dat weet je gewoon niet. Het is een feit dat je dan niet moet eten, punt :puh:.

nee dat is niet onzinnig want dat werd sowieso in een van de gta 3 reeks spellen aangegeven dat je tijdens het saven de tijd 6 uur vooruit gaat wegens slapen.

En ik heb zovaak zoveel ingame dagen gespeeld zonder te saven en zonder meldingen te krijgen. Dus als je moet eten en het zelfde systeem als sa zit erin is het nogal zinloos. Je kan beter als extratje erin hebben als je weinig health hebt dat je wat kan eten..ter vervanging van een healthpack.. imo

nee niet er vervanging van een healthpack. ik hoop dat er weer op bepaalde plekken in het spel "hartjes" liggen waarmee je health omhoog gaat. dat miste ik eik in SA...

en dat is wel onrealistisch maar wel fijn :Y

ja die hartjes enzo vond ik ook altijd fijn. Maar ik ben bang dat misschien die dingen zullen verdwijnen. Aangezien rockstar heeft gezegd pijlen en zulk soort indicators voor bijvoorbeeld missies eruit te halen om een meer realistisch gevoel te bereiken. Dus misschien halen ze zwevende hartjes en armor er ook wel uit.

Die zwevende hartjes en armor is natuurlijk erg onrealistisch.

Zou het niet beter zijn dat we de armor zoals reeds in andere GTA's moeten halen in savehouse of bij een wapenhandelaar.

En om ons health omhoog te krijgen mss een bezoekje aan een ziekenhuis of apotheker waar je dan tegen een prijs je laat verzorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die zwevende hartjes en armor is natuurlijk erg onrealistisch.

Zou het niet beter zijn dat we de armor zoals reeds in andere GTA's moeten halen in savehouse of bij een wapenhandelaar.

En om ons health omhoog te krijgen mss een bezoekje aan een ziekenhuis of apotheker waar je dan tegen een prijs je laat verzorgen.

nee dat lijkt mij niks beter. Ik vond het altijd ontzettend handig om ergens health en armor te pakken. Van mij hoeft het niet zo realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je wel weer kunt eten want er zit een burgerking

en als je er nie naar binne kan zullen Ze er egt niet zo veel aandacht aan besteden

want het ziet er kij mooi uit :puh:

alles ziet er kei mooi uit in iv..maar je kan niet overal naar binnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...