Damos Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Hey ik heb mijn ps2 naast een computer staan met draadloos internet en ik heb een internet adapter in de ps2 hoe kan ik dan online komen. Reageren
Preddy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik verplaats dit topic naar het Consoles en Beurzen forum, het is denk ik waarschijnlijker dat je daar antwoord krijgt dan hier. @Hieronder: Hij zal wel het online spelen van spelletjes bedoelen Reageren
The GamerII Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Bedoel je gewoon internetten op de PS2, dat kan namelijk niet. Reageren
Damos Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Nee ik bedoel games online spelen. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Nee ik bedoel games online spelen. Volgens mij kan dit niet draadloos, Bij mij dan. Ik heb de dunnere versie. En daar zit de adapter er al ingebouwd. En bij mij werkt het niet. Maar wie weet kan het bij jou wel. Maar let er dan wel op dat het spel online moet kunnen. Dus start hets pel op. Ga online spelen. En doe d einstellingen even goed. Verbinding testen. EN dan online! MVG, Rullez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.