Jump to content

Gerucht: GTAIV uitgesteld


jeffreyaerox

Recommended Posts

op insidegamer.nl staat het gerucht geplaatst op 3juni 2007 dat R* mogelijk kan gaan beslissen GTA IV uit te stellen vanwege financiele dingen bij TAKE 2 en iets met halo 3 lees het zelf maar op insidegamer.nl

(het is gelukkig nog maar een gerucht)!

Bewerkt: door Joriz
titel verduidelijkt
Link to comment
Delen op andere websites

op insidegamer.nl staat het gerucht geplaatst op 3juni 2007 dat R* mogelijk kan gaan beslissen GTA IV uit te stellen vanwege financiele dingen bij TAKE 2 en iets met halo 3 lees het zelf maar op insidegamer.nl

(het is gelukkig nog maar een gerucht)!

Klopt dat zou kunnen, maar Rockstar heeft zelf gezegt dat er niets klopt van dit gerucht.

Maar dat betekend natuurlijk niet dat het ook zo is, want gamemakers zeggen dat wel vaker. We zullen zien, laten we maar hopen op 17 oktober in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

op insidegamer.nl staat het gerucht geplaatst op 3juni 2007 dat R* mogelijk kan gaan beslissen GTA IV uit te stellen vanwege financiele dingen bij TAKE 2 en iets met halo 3 lees het zelf maar op insidegamer.nl

(het is gelukkig nog maar een gerucht)!

Klopt dat zou kunnen, maar Rockstar heeft zelf gezegt dat er niets klopt van dit gerucht.

Maar dat betekend natuurlijk niet dat het ook zo is, want gamemakers zeggen dat wel vaker. We zullen zien, laten we maar hopen op 17 oktober in ieder geval.

17 oktober? de release date in europa is 19 oktober, en in amerika 16.

En idd, van die analisten ofzo hebben gespeculeerd dat gta vertraagd kan worden door halo 3 en financiële problemen bij take two, maar rockstar heeft hier al op gereageerd dat dit (nog) niet waar is. Het kan natuurlijk altijd nog uitgesteld worden, ook om andere redenen. Ik weet nog wel toen liberty city stories voor de psp zo laat pas in europa kwam :duh: toen had ik het helemaal gehad :puh: maar laten we hopen dat het rockstar alles voor elkaar heeft en kan zorgen dat gta iv gewoon op de release datum in de winkels ligt..(of misschien nog eerder :engel: zoals bij san andreas voor de ps2 die ze toen al paar dagen voor de release verkochten hierzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het 2 dagen gelden ook gelezen (in het engels) en wat ik er uit begreep was dat ze alleen de 360 versie wat later uit zouden brengen omdat het anders te dicht bij halo 3 lag.

Over de ps3 versie heb ik niks gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het 2 dagen gelden ook gelezen (in het engels) en wat ik er uit begreep was dat ze alleen de 360 versie wat later uit zouden brengen omdat het anders te dicht bij halo 3 lag.

Over de ps3 versie heb ik niks gelezen.

in een artikel erover op gamespot hebben ze het toch echt over gta iv het ps3/xbox 360 spel. Maar dit zijn ook allemaal speculaties van analysten. Die denken ook trouwens dat take two misschien de special edition eerst uitbrengt en later pas de gewone, om de omzet te verhogen. zie: http://www.gamespot.com/news/show_blog_ent...estnews;title;0

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt toch wel een paar daagjes langer want gta san andreas, liberty stories enz. hadden dat ook

Maar bekijk het positief dit betekend wel dat ze meer tijd hebben en het dus mooier wordt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt toch wel een paar daagjes langer want gta san andreas, liberty stories enz. hadden dat ook

Maar bekijk het positief dit betekend wel dat ze meer tijd hebben en het dus mooier wordt :Y

nou in die paar daagjes dat t dan word uitgesteld kan het spel er echt niet 'mooier' op worden hoor :puh: de bugs zullen er dan alleen wel (grotendeels) uit zijn.

de reden van uitstel die die analysten geven heeft niks met te weinig tijd ofzo voor rockstar te maken om het spel af en mooi genoeg te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou jammer zijn dat R* gta IV zou uitstellen.

Iedereen zat op dit spel al maanden te wachten.

En nu het net zo spannend werd,gaan de mensen op Insidegamer er een stokje voor steken door te zeggen dat ze

gta IV gaan uitstellen.Ik hoop van niet.Maar je weet maar nooit dat het verleden zich gaat herhalen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

als Rockstar maar zorgt dat ik het spel zoiezo dit jaar nog kan spelen!! ik hoop echt niet op uitstel, nou ja, anders nog eerst maar even Brother in Arms 3 kopen, als het om maand(en) uitstel gaat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

tja mij maakt het niet zo heel veel uit ik heb tog geen ps3 of xbox 360!

ik wacht op de pc versie(als ie komt ik hoop het wel en verwacht het ook :) )

dus maakt het me niet zo veel uit als de ps3 en xbox versies wat later uit komen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel zo is: Hoe langer je moet wachten hoe blijer je bent als het er is :puh:

Maar idd ook ik hoop dat ie gewoon op tijd uitkomt want ik koop em voor PC dus als ie daar al voor uitkomt moet ik alsnog een halfjaar wachten op de PC release

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ee gerucht is een gerucht, je moet dat dus niet geloven. :tu:

>>> Door PatrickW: Dit bericht is achterhaald en anderhalve maand oud en moet je dus niet bumpen zonder een nuttige bijdrage.. :slotje: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...