Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

goeiedag allemaal,

via een maat vn me, kwam ik op deze site, en ik zit met vraagje,

ik zie dat jullie signatures kunnen maken enzo, maar kunnen jullie ook proffesionele sites maken?

momentele site van ons is www.5uf.be en we willen een site die eruit ziet als deze ongeveer : www.SK-gaming.com

* proffesioneel

* makkelijk te gebruiken ( als je er tog teminste iets van snapt ^^ )

* laad snel [ niet waar je halfuur op moet w8ten tot je hem helemaal ziet )

* mooi uitzient..

als iemand me verder wil helpen, add msn: ****

thq.

>>> Door RonaldVC: Email adres verwijderd, het is niet toegestaan je email te verspreiden via het forum. Daarnaast heb ik het topic gesloten. Lees voor een graphics-aanvraag de Aanvraag regels even goed door. Heb je gezien wat je moet verbeteren kan je mij of .Levi. een pb sturen met daarin de verbetering, zodat één van ons het topic weer kunnen openen.<<<

Geplaatst: (bewerkt)
goeiedag allemaal,

via een maat vn me, kwam ik op deze site, en ik zit met vraagje,

ik zie dat jullie signatures kunnen maken enzo, maar kunnen jullie ook proffesionele sites maken?

momentele site van ons is www.5uf.be en we willen een site die eruit ziet als deze ongeveer : www.SK-gaming.com

* proffesioneel

* makkelijk te gebruiken ( als je er tog teminste iets van snapt ^^ )

* laad snel [ niet waar je halfuur op moet w8ten tot je hem helemaal ziet )

* mooi uitzient..

als iemand me verder wil helpen, add msn: *****

thq.

Het maken van een systeem, het geen wat ''SK-gaming'' heeft denk niet dat een van iemand hier gratis gaat maken.

Dat neemt wel vele dagen werk met zich mee, als je echt zoiets wilt probeer dan een systeem te downloaden als http://www.e107.org of Joomla of Drupal.

Maar kan je dat niet dan moet je het volgende doen:

Je schakelt een bedrijf in, die een systeem voor je maakt met design, maar ja daar vragen ze ook enkele bakken met geld voor ;).

Oh ja ik heb even je email adres verwijderd uit de quote, deze zijn namelijk verboden te plaatsen.

Bewerkt: door -supremecars-

Ik weet wel een gratis gaming cms. Gebruik het zelf ook. Support is engels en Duits, is goed/redelijk goed gescripted. Het is PHP. Je kan het overigens Hier vinden.

Bewerkt: door xgaming
Oh ja ik heb even je email adres verwijderd uit de quote, deze zijn namelijk verboden te plaatsen.

k thq, sry datk het wel deed ^^

n thq xgaming voor dat linkje, kan wel van pas komen ;)

Bewerkt: door UnSkillaD
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...