Politiehelikopter Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Bij de San Andreas Photo Contest is er een foto bij Santa Maria Beach bij de vuurtoren, en er is geen water waar de zee is!! Helemaal droog!! Een boot ligt op de bodem, helemaal geen water!! Hoe is dit gedaan? Of wanneer gebeurd het? is't met een cheatcode gedaan? "t is in ieder geval raar! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Bij de San Andreas Photo Contest is er een foto bij Santa Maria Beach bij de vuurtoren, en er is geen water waar de zee is!! Helemaal droog!! Een boot ligt op de bodem, helemaal geen water!! Hoe is dit gedaan? Of wanneer gebeurd het? is't met een cheatcode gedaan? "t is in ieder geval raar!Dit is een al bekende bug: als je op/in bepaalde boten staat (met een cabine waar CJ in kan staan) en door de ramen kijkt zie je geen water. Het water is er echter wel maar dus niet zichtbaar.Edit: Na het bekijken v/d foto moet ik mijn reactie rectificeren, bij deze. Er is bij deze foto sprake van een mod en zit dus niet standaard in het spel. Bewerkt: 3 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
xgaming Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Bij de San Andreas Photo Contest is er een foto bij Santa Maria Beach bij de vuurtoren, en er is geen water waar de zee is!! Helemaal droog!! Een boot ligt op de bodem, helemaal geen water!! Hoe is dit gedaan? Of wanneer gebeurd het? is't met een cheatcode gedaan? "t is in ieder geval raar! Vrij simpel. Je download een tool waarmee je het water level in (heel) san andreas kan veranderen. Hoger water, lager etc. Je kan hemhier downloaden. Succes ermee P.s. Ik hoop dat je dit bedoelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.