Jump to content

record progama

Recommended Posts

Geplaatst:

wie weet een goed opneem progamma want ik wil filmpjes van gta opnemen heeft iemand een goed progamma er voor?? bvd

greets,

Vulcanus

Geplaatst:
wie weet een goed opneem progamma want ik wil filmpjes van gta opnemen heeft iemand een goed progamma er voor?? bvd

greets,

Vulcanus

ik heb even voor je gezocht en heb DIT voor je gevonden

Geplaatst:

greets,

Vulcanus

Ik weet er twee voor je:

1. Fraps. Makkelijk in gebruik en maar een aantal mb's groot. Met de trial versie kan je 30 seconden opnemen zonder geluid, voor langere filmpjes moet je de hele versie hebben. Eventueel wel op te lossen met het monteren van de 30 seconde filmpjes met een programma als Windows Movie Maker. Downloadlink

2. Camtasia. Zeer uitgebreid programma met verschillende opties, ingebouwde videobewerkingsprogramma en nog heel wat meer. Hier kan je een 30 dagen durende trial downloaden met alle opties erin.

Geplaatst:

jongens en meiden bedankt ik ga gelijk beginnen :bier:

Dat kan met het programma Fraps, dat wordt onder andere besproken in dit topic en dit topic, succes met je filpje.

zit jij trouwens op het gymnasium??

>>> Door Bling: Offtopic vragen in het vervolg via PB, s.v.p. <<<

ok record progamma heb ik aleen als ik opneem schokt het beeld heel de tiijd in een zelfde ritme wat kan ik ertegen doen???

>>> Door Bling: Triplepost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop even, indien je nog wat wilt toevoegen aan een bovenstaand bericht van jezelf. <<<

Geplaatst:

Ja.

Je kan voortaan de bewerk knop gebruiken als je meerder berichten achter elkaar plaatst.

Als het beeld schokt dan kan je dat oplossen door je beeldinstellingen anders in te stellen; zoals je draw distance lager instellen en je helderheid etcetera. Probeer dat maar en als het goed is heb je dan beter beeld.

Geplaatst:

Ja.

Je kan voortaan de bewerk knop gebruiken als je meerder berichten achter elkaar plaatst.

Als het beeld schokt dan kan je dat oplossen door je beeldinstellingen anders in te stellen; zoals je draw distance lager instellen en je helderheid etcetera. Probeer dat maar en als het goed is heb je dan beter beeld.

ok bedankt en ik zit ook op het gymnasium

Geplaatst:

Bij Fraps is het normaal dat het beeld schokt (ook wel een 'lage framerate' genoemd). Bij Fraps word het echt letterlijk beeldje voor beeldje opgenomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...