nimesh.gta Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) hoi mensen ik wil graag een onderzoek starten om easter egs te onderzoeken wil je meedoen ok wel ff een paar benodigde dingen 1: je moet gta sa hebben maakt niet uit welke console(liefst op de pc vanwege screens kan altijd wel handig zijn) 2:het hoeft niet maar het zal altijd wel handig zijn als je een night vission of zoiets hebt 3je moet wel wat over easter eggs weten dus laat het me ff weten we hebben 9 deelnemers nodig Bewerkt: 3 juni 2007 door Bling Topictitel verduidelijkt.
Sutefu15 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik wil wel mee doen maar ik ben hier pas nieuw en het kan zijn als ik het niet leuk vind hier op het forum dat ik over een weekje niet meer te vinden ben. Ik ben nu heftig op zoek naar EE maar ik denk niet dat ik er zal vinden omdat ik van de andere GTA's niet veel van af weet en de meeste wel gevonden zijn. Maar als ik er eentje zie laat ik t je weten maar verwacht niet veel or;)
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Misschien dat ik mee wilde doen als het over GTA IV ging. Maar bij San Andreas ken ik (denk ik ) alle Easter Eggs al dus heeft het niet veel zin.
nimesh.gta Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) jullie denken dat alles al is gevonden maar dat is niet zo! ik ben eens aant zoeken gegaan en er zijn er veel nog niet gevonden PS: Alle easter eggs die ik heb gevonden zijn alleen te weten voor leden... en owja vergeten je hebt ook een extra pakketje geduld nodig als lid want soms moet je lang wachten easter eggs kunnen tijd verschillen hebben zoals het verdwijnt om 14:00 en komt terug op 0:00 we gaan later wel ook gta LCS VC VCS en IV testen Bewerkt: 3 juni 2007 door nimesh.gta
PIERRO P Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik zou ook wel mee willen doen. ik heb Sa op de PS2. en er zijn altijd nog wel wat EEs te vinden. Iets wat ik wel leuk vind. PS ik kan geen screens regelen. Aleen dingen bevestigen.
Moonbeam Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Het spijt me dit je zo bot te moeten vertellen, nimesh.gta, maar álle easter eggs in Grand Theft Auto San Andreas zijn toch echt al geruime tijd ontdekt. Als je ''PS: Alle easter eggs die ik heb gevonden zijn alleen te weten voor leden...'' gebruikt als 'bewijs'/argument om je gelijk te krijgen is dit óf een teken dat je in feite ook weet dat ze allemaal gevonden zijn óf denk je dat de EE's in kwestie nog niet ontdekt zijn omdat jij ze toevallig nog nergens anders vermeldt hebt zien staan. Nogmaals: Ik wil niet gemeen overkomen, maar met in groepsverband je eigen staart achtervolgen bereik je niets. Mvg, Moonbeam
nimesh.gta Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 ahum oke ik vertel wel je moet een hydra pakken of op een police heli komen zonder dood te gaan door propellor de kans is 1 op de 100 dat je een lichtflits zie en ineens kom je op een eiland met aleen politie voertuigen ik zweer het!!!!!! maar de kans is klein ben dan ook 5 dagen mee bezig geweest maar op die eiland zijn geen mensen maar als je terminal vision gogles (of hoe dat ook mag heten) aan heb zie je toch mensen vormen in warmte lopen soms zeggen ze zelfs dingen haha maar ik heb ps2 en de controler werkt niet goed waardoor ik uit me zelf achteruit loop en niet meer op de heli kan staan (zijn ook * dingen) *ik heb het scheldwoord maar weg gelaten
PIERRO P Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Dit is gewoon onzin. Hoe kan je in hemelsnaam door op een politeheli te gaan staan naar een ander eiland gaan. En het zou handig zijn als je de beschrijfing van dit eiland wat duidelijker maakt of een screen plaatst
Moonbeam Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik moet allereerst zeggen dat het erg slim van je is om te vertellen dat je door je controller de glitch niet meer uit kan voeren, zodat ik niet kan vragen of je misschien bewijs hebt of kan maken. Ik hoop dan ook dat je het me niet kwalijk neemt als ik hier geen woord van geloof. Overigens, als wat je zegt wél blijkt te kloppen is het nog altijd geen Easter Egg - Een verborgen grapje - , maar een bug of glitch - een foutje in het spel -.
nimesh.gta Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) sorry ik heb gta op ps2 ik kan geen screen maken maar ik ga als ik een 2e controller heb meteen weer aan de slag sorry maar het doet me wel aan een film denken met een geheim eiland van de politie die ik gezien heb Bewerkt: 3 juni 2007 door nimesh.gta
Bling Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Als anderen kritiek op jouw topic leveren, betekent dit niet dat je deze mensen in kwestie moet ompraten met een verzonnen verhaal. Hetgeen wat jij zojuist beweert vind ik je reinste flauwekul, aangezien zowel jij als ik weten dat hier niets van waar is.. Tevens vraag ik me ook af of er, door middel van dit topic, nog nuttige ontdekkingen gedaan zullen worden. Er zijn vaker Easter Egg onderzoek teams geweest, waaruit ook nooit écht iets nuttigs terecht is gekomen. Neem als voorbeeld dit topic, dat uiteindelijk ook gesloten is wegens gebrek aan ontdekkingen. Ik ben daarom bang dat ook deze keer een onderzoekteam naar Easter Eggs uiteindelijk geen succes zal worden, waardoor vervolgens het overgrote gedeelte van de posts spam zal zijn. Maar goed, ik zal dit topic momenteel nog even open laten, zodat de topicstarter eventueel nog wat kwijt kan, of iets wilt toevoegen omtrent dit onderwerp (door bijvoorbeeld je bedoeling te verduidelijken).
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 ahum oke ik vertel wel je moet een hydra pakken of op een police heli komen zonder dood te gaan door propellor de kans is 1 op de 100 dat je een lichtflits zie en ineens kom je op een eiland met aleen politie voertuigen ik zweer het!!!!!! maar de kans is klein ben dan ook 5 dagen mee bezig geweest maar op die eiland zijn geen mensen maar als je terminal vision gogles (of hoe dat ook mag heten) aan heb zie je toch mensen vormen in warmte lopen soms zeggen ze zelfs dingen haha maar ik heb ps2 en de controler werkt niet goed waardoor ik uit me zelf achteruit loop en niet meer op de heli kan staan (zijn ook * dingen)*ik heb het scheldwoord maar weg gelaten Lol Een 'Verzin je eigen Easter Egg' of 'Verzin je eigen Bug/Glitch' zou meer iets voor jou zijn... >>> Door Bling: Met 'toevoegingen' bedoel ik eigenlijk iets anders dan posts met dergelijke inhoud als deze.. <<<
GhostJumper2 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ze zijn allemaal al gevonden. echt allemaal?
rubensanti Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 ik wil wel helpen heb gta san andreas op de ps2 en pc maar op de pc doet hij het niet zo goed gebruik ik alleen voor screens
Recommended Posts