Jump to content

Onderzoek naar Easter Eggs

Recommended Posts

Geplaatst:
Ze zijn allemaal al gevonden.

echt allemaal? :duh:

Ja,Alle EE staan op Wikigta.

Geplaatst:
Ze zijn allemaal al gevonden.

echt allemaal? :duh:

Ja,Alle EE staan op Wikigta.

dus niet een paar staan er niet bij

Geplaatst:

Misschien niet op WikiGTA maar alles staat zo'n beetje op internet.

Tenzij je elke tekst die je in het spel tegenkomt een Easter Egg noemt.

Geplaatst: (bewerkt)

Als jij iets verzint is het geen echte Easter Egg, lieverd. :) Bovendien is WikiGTA ook niet almachtig: Al staat er iets niet op, dan is de grap in kwestie wel op een andere site te vinden. Alles wat er te vinden valt is reeds ontdekt; hier of elders.

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

nu ben ik het echt zat iedereen zecht maar dat ze allemaal al zijn gevonden MAAR hoe kunnen hun dat weten ? he? :ch: + wie weet is er toch nog iets specials zoals als je echt uuren over het water heen vliegt met een hydra (want das het snelst) dat je dan een eiland met iets heel geks tegekomt og een 4e land (hmm ga ik eens probeeren)

EN het is hier geen topic over dat alles al is gevonden ik vat het nog goed op want ik kan ook hardstikke kwaad zijn geworden ben sagareinig de laatste tijd maar oken dat ik kwaad ben daar hebben we hier nix aan of wel soms???

Geplaatst:
nu ben ik het echt zat iedereen zecht maar dat ze allemaal al zijn gevonden MAAR hoe kunnen hun dat weten ? he? :ch: + wie weet is er toch nog iets specials zoals als je echt uuren over het water heen vliegt met een hydra (want das het snelst) dat je dan een eiland met iets heel geks tegekomt og een 4e land (hmm ga ik eens probeeren)

EN het is hier geen topic over dat alles al is gevonden ik vat het nog goed op want ik kan ook hardstikke kwaad zijn geworden ben sagareinig de laatste tijd maar oken dat ik kwaad ben daar hebben we hier nix aan of wel soms???

We weten niet zeker dat alles al is gevonden, maar het lijkt me wel, anders moet het wel heel erg goed verborgen zijn. Het moet wel iets zijn waar je achter kan komen, daarom zei ik al voor GTA IV wil ik best meezoeken, maar voor San Andreas ga ik echt niet proberen om bijvoorbeeld een paar uur in een Hydra te zitten of iets anders raars te doen in de hoop dat je zo iets raars tegenkomt, want daar heb je weinig kans op.

ik zit net gta sa te spelen en heb iets ondekt ik vind net een niet gebruikt eiland dat op een gevangenis lijkt dat doet me denken aan dat gevangenis eiland alcatraz dacht ik

Bewerkt: door nimesh.gta
Geplaatst:
ik zit net gta sa te spelen en heb iets ondekt ik vind net een niet gebruikt eiland dat op een gevangenis lijkt dat doet me denken aan dat gevangenis eiland alcatraz dacht ik
Zoals ik mijn vorige post zei, is het niet de bedoeling dat je mensen met verzonnen verhalen probeert te misleiden. Drie keer is scheepsrecht, laatste waarschuwing is dit dus..

Tevens acht ik de kans zeer klein, dat er een nieuw eiland zou moeten bestaan. Er bestaan talloze manieren om het gehele spel op zijn kop te zetten, zoals met de mapviewer en vele andere mogelijkheden, waar ik overigens weinig tot geen verstand van heb.

Ik stel voor om dit topic gewoon te laten rusten, aangezien -zoals gezegd- een Easter Eggs onderzoeksteam toch geen succes zal worden, omdat vrijwel alle Easter Eggs al ontdekt zijn.

Omg, ik ben het met *bling* eens ... dit gaat nergens over -_-

hetgeen wat jij zoekt zijn geen EE's ... als jij nog een EE gevonden krijg die NERGENS op het internet staat maak ik meteen een X-bedrag over op je rekening ... en met eilanden die je vind door lang rond te vliegen met een hydra??? Get a life .... gast, het spel bestaat al 3 (?) jaar ... dus ik denk dat die eilanden dan allang gevonden waren ...

Wat ik probeer te zeggen is: zelfs ik denk wellus dat ik iets nieuws heb gevonden ... maar als ik dan bij de 'zoek'functie of google kijk dan blijkt die ook al gevonden te zijn.

Alles is gewoon gevonden ... en zoals eerder is gezegd ... dingen die je wel vind zijn waarschijnlijk glitches en bugs :bonk:

Oja... je moet wel een beetje tegen kritiek kunnen hoor nimesh :?

Bewerkt: door Rensch

Ik vind dat Nimesch gelijk heeft hoe weten jullie nou dat alle easter eggs gevonden zijn R* heeft het toch helemaal niet bevestigd dus jullie weten er verdomd niks van :ch: (srry dat ik het zo cruw zeg maar hier word ik nou eens kwaad om!!!)

Met GEEN vriendelijke groeten Ninoke :ch:

en PS:Nimesch sommige dingen die jij zegt zijn verzonnen maar der rest klopt wel!

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst:
Ik vind dat Nimesch gelijk heeft hoe weten jullie nou dat alle easter eggs gevonden zijn R* heeft het toch helemaal niet bevestigd dus jullie weten er verdomd niks van :ch: (srry dat ik het zo cruw zeg maar hier word ik nou eens kwaad om!!!)

en PS:Nimesch sommige dingen die jij zegt zijn verzonnen maar der rest klopt wel!

Wees even kalm.ALLE EE die tot nu toe zijn gevonden staan op WIKIGTA,De grootste GTA-Wiki TER WERELD.Dus,eigenlijk is dit topic overbodig.En,zeg niet dat wij (Gtagames.nl) hier niets van weten,want dit is namelijk een officiele fansite van gta.Trouwens,jij zegt dat ze nog niet allemaal gevonden zijn,hoe weet jij dat dan?

MVG,Dastard.

Geplaatst:

Wees even kalm.ALLE EE die tot nu toe zijn gevonden staan op WIKIGTA,De grootste GTA-Wiki TER WERELD.Dus,eigenlijk is dit topic overbodig.En,zeg niet dat wij (Gtagames.nl) hier niets van weten,want dit is namelijk een officiele fansite van gta.Trouwens,jij zegt dat ze nog niet allemaal gevonden zijn,hoe weet jij dat dan?

MVG,Dastard.

Hoe kunde gij da zeker ten???wat is je bron?daar kunde zeker nie op antwoorden hé!!!!?????

MGG Ninoke

Geplaatst:

MVG,Dastard.

Hoe kunde gij da zeker ten???wat is je bron?daar kunde zeker nie op antwoorden hé!!!!?????

MGG Ninoke

Ik zal even uitleggen wat Dastard bedoelt. Er zijn nu al 3 jaar een heleboel spelers die San Andreas echt hélémáál gespeeld hebben. Als een van deze vele miljoenen mensen een grappig easteregg vind dan zet hij het (meestal) meteen op intemet. Bovendien zijn er hier op het forum ook mensen die de bestanden van GTA: San Andreas kunnen ontleden. Als je weet dat het spel al 3 jaar door zoveel mensen is gespeeld acht ik de kans klein dat je nog schokkende eastereggs kan vinden. Bovendien zal je toch moeten toegeven dat jou verhalen niet echt waarschijnlijk klinken en als je uren met een Hydra gaat vliegen reageert het spel misschien vreemd maar dan is het nog geen easteregg.

Geplaatst:

MVG,Dastard.

MGG Ninoke

Ik zal even uitleggen wat Dastard bedoelt. Er zijn nu al 3 jaar een heleboel spelers die San Andreas echt hélémáál gespeeld hebben. Als een van deze vele miljoenen mensen een grappig easteregg vind dan zet hij het (meestal) meteen op intemet. Bovendien zijn er hier op het forum ook mensen die de bestanden van GTA: San Andreas kunnen ontleden. Als je weet dat het spel al 3 jaar door zoveel mensen is gespeeld acht ik de kans klein dat je nog schokkende eastereggs kan vinden. Bovendien zal je toch moeten toegeven dat jou verhalen niet echt waarschijnlijk klinken en als je uren met een Hydra gaat vliegen reageert het spel misschien vreemd maar dan is het nog geen easteregg.

Ja maar jullie moeten toegeven dat jullie het niet zeker weten dus het kan goed zijn dat er nog een EE is dus geef toe dat je het niet zeker weet dus julie moeten niet eo zitten zeiken dat er geen meer is want het kan goed zijn dat we er 1 vinden en wat ga je dan zeggen?NIKS HEE dan zak je gwn in de grond dus doe niet zo koppig het kan god zijn at er nog een EE is en JA ik ben pissed!!!

MGG Ninoke (MGG=met GEEN vriendelijke groeten)

Geplaatst:

Als jullie zo graag jullie zin willen hebben, bewijs jezelf dan, in plaats van nutteloos in dit topic te discussiëren. Ik heb dit topic tot nu toe open gelaten, zodat de topicstarter eventueel nog duidelijk zijn bedoeling kon verduidelijken. Maar aangezien er alleen maar nutteloos gediscussieerd wordt, zet ik het topic toch maar op slot.

Indien je denkt een nieuwe Easter Egg gevonden te hebben, die nog niet op WikiGTA staat of met de 'zoekfunctie' te vinden is, kun je die plaatsen in dit topic (indien het een verwijzing is), of gewoonweg een nieuw topic openen.

Topic gesloten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...