sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Weet er iemand een site waar je gratis beltonen kunt hebben? En eenttje dat jij ook gebruikt,en zeg niet Google is Your friend want daar liegen ze(heb al eens meegemaakt) Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Sevaboy , volgens mij bestaat er niks iets dat gratis is en ik denk al helemaal niet beltonen teminste ik heb er nog nooit wat van gehoord Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Sevaboy , volgens mij bestaat er niks iets dat gratis is en ik denk al helemaal niet beltonen teminste ik heb er nog nooit wat van gehoord Ik ken een site waar je alleen moet betalen voor de downloads(0.40 cent) De berichte die je sturrd en ontvangt gratis(heb zelf gekeken naar me geld) Maar dat duurt niet lang,30 à40 minuten Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Volgens mij kun je op www.hhboard.com gratis ringtones downloaden.. Moet je wel even registreren. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 www.my.nl heb ik op een andere topic gevonden dan moet je gratis >> en dan ringtones >> ringtone die je wilt en je nummer invoeren ik denk niet dat het een abonnement is (staat er ook niet bij) dus ik denk dat het wel werkt. Stijn Reageren
rubensanti Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 www.my.nlheb ik op een andere topic gevonden dan moet je gratis >> en dan ringtones >> ringtone die je wilt en je nummer invoeren ik denk niet dat het een abonnement is (staat er ook niet bij) dus ik denk dat het wel werkt. Stijn ze zeggen wel dat dat gratis is maar je moet wel betalen aan de WAP kosten voor het downloaden op je mobiel Reageren
Mister.X Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 anders download je met een progamma zoals,Kazza,Limewire,Ares en dan doe je het via bluethooth versturen naar je mobiel of USB-kabel of kaartlezer! dit doe ik meestal! Reageren
Verrity Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 anders download je met een progamma zoals,Kazza,Limewire,Ares en dan doe je het via bluethooth versturen naar je mobiel of USB-kabel of kaartlezer!dit doe ik meestal! Dat is illegaal en mag je niet op dit forum vermelden Reageren
The GamerII Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Mister.X. vermeld exact wat mag op GTAForum. Hij geeft geen links, alleen hoe het heet, en dat is niet strafbaar/verboden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.