Jump to content

Light My Pire

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft iemand een tip ofzo voor deze missie kheb deze missie al 10 keer gespeelt zonder resultaat kga altijd dood in dat huis.

een cheat voor onsterfelijkheid is ook mooi meegenomen.

alvast bedankt ;)

Geplaatst:

Jij zegt dus dat je sterft wanneer je in de villa van Mendez bent? Dat is mooi, want dan hoef ik dat enorme stuk daarvoor niet uit te leggen. :puh:

Het is in ieder geval geen overbodige luxe om de Fire Fighter-missie (brandweer-missie) voltooid te hebben wanneer je Armando Mendez te lijf gaat. Wanneer je Fire Fighter voltooid hebt zul je namelijk immuun zijn voor vuur en dat komt erg van pas wanneer Armando jou wil bestoken met een Flame Thrower. Op die manier hoef je niet steeds te proberen het vuur te ontwijken, wat uiteraard veel tijd scheelt. Daarnaast zou ik als ik jou was gewoon een sterk geweer meenemen zoals een AK of een Assault Rifle. Een Minigun is dan natuurlijk helemaal handig, want als je dan gewoon in één straal op Armando blijft schieten zal deze in een mum van tijd uitgeschakeld zijn. Probeer dit dan ook te doen voordat Armando's bewakers op het toneel verschijnen. Maak ook gebruik van de health- en body armor-icoontjes die voor je klaar liggen, op die manier zal het absoluut moeten kunnen lukken. ;)

Alhoewel cheats hier redelijk taboe zijn (:7), kun je toch stiekem op =>deze<= pagina kijken voor de GTA Vice City Stories-cheats.

Veel succes ermee! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Gebruik als voertuig de PCJ 600 die tegen een boom in de buurt van Lance zijn huis staat.

dit is een snel voertuig en je kan naar voren schieten. Zodat je de auto`s makkelijk kan vernietigen

Neem een MP5 met veel munitie mee en een M4 of een minigun.

Zorg ervoor dat je de brandweermissies gedaan hebt. Dat zorgt ervoor dat je vuurbestendig bent en dat je Armando zo neer kunt schieten.

Als je de Mendez villa in moet. Haal dan eerst een Body armor als je deze nodig hebt.

Edit: Iemand was me voor :) :) :)

Bewerkt: door PIERRO P
Geplaatst:

Check ook nog even deze topics, die ook over Light My Pire gaan:

Naast de leven en armorcheats zou je trouwens ook een wapenset cheat kunnen gebruiken. Toch zou ik eigenlijk eerst de missie proberen te halen zonder cheats. Voor nog meer health en armor zul je eerst de Air Rescue en Vigilante missies moeten halen. Deze zijn ook handig voor de missies na Light my pire, want er komen nog een paar erg moeilijke missies. En je kan natuurlijk ook een savegame aanvraag doen. Verder zal ik geen tips over de missie zelf geven, want die heb je inmiddels al genoeg gekregen. Veel succes!

• 1 maand later...
Geplaatst:

zorg gewoon dat je zeker de minigun bij hebt en een AK 47 of een M4

als je dan mendez te lijf gaat neem dan gewoon de minigun en hij is in nog geen seconde dood :D

deze wapens kan je best kopen in het winkelcentrum van VC want daar is een Ammo-Nation.

body-armor zeker gewenst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...