Jump to content

SA:MP?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik zou graag San Andreas Multy Player spelen maar ik snap er niets van. Ik zou graag kunnen spelen, dat je gewoon met mannetjes kunt rondlopen en vanalles doen, maar hoe doe je dat? En waar kan ik dat dan downloaden?

Geplaatst:

Ik zou je wel ff helpen. ;) Ik stuur je de installer op msn wel ff als je op de goede computer zit. Hieronder zie je hoe je hem moet installeren. ;)

Hoe moet je het installeren?

1. Zorg ervoor dat je versie 1 hebt van San Andreas! Hier kan je de downgrader downloaden.

2. Start de installer op die ik je via msn stuur. Je moet aanklikken waar je samp wilt installeren. Ik deed gewoon in de map van san andreas zelf. Dus waar je ook San Andreas hebt geïnstalleerd. Klik op volgende/verder. Dan gaat ie Samp installeren. Als er completed bij staat, kan je samp afsluiten.

3. Open nu samp.exe. Klik onderin op het tab blad internet. Nou gaat ie verschillende servers zoeken. Heb je een leuke gevonden? Kopier dan het adres. Dus wat achter address staat onder server info. Ga dan naar bovenin naar servers. Klik dan op add server en plak de adres code.

4. Ga nu terug naar het tab blad Favorites. Daar staan de servers die je hebt toegevoegd.

5. Typ bij name je gamenaam in. Dus bijvoorbeeld jou naam Hanneswasco.

6 Om te spelen dubbelklik je op een server bij favorites. Klik dan op connect. Samp gaat spelen!

7. Op de meeste servers moet je je registreren. Als een server geladen is druk je op F6. Daarmee typ je een bericht in het spel. Typ in /register <wachtwoord>. Na dat kun je inloggen. Typ in /login <wachtwoord>

8. Nu kan je gewoon vollop spelen!

Ik kan geen plaatjes erbij toevoegen. Hij upload ze niet. Maar mischien kan het zo wel. ;)

Wat houd Samp precies in?

Samp is een multiplayer die je online tegen andere mensen kan spelen. In deze multiplayer kan je gewoon vrij rond lopen. Hoe je geld enzo kan winnen is per server verschillend.

Op mr-green bijvoorbeeld moet je uplevelen. Door xp te krijgen gaat je level omhoog. Daar zijn races en deathmatches om xp te krijgen. Ook door elkaar neer te schieten krijg je xp.

Op andere servers moet je weer andere dingen doen. Op sommige servers werk je niet met xp en levels, maar met geld. Daar gaat het dus juist om geld verdienen. Je kan om het kwartier bijvoorbeeld een pot goud zoeken. Dan krijg je een hint en heb je 5 minuten de tijd om de pot goud te vinden.

Dus wat je moet doen, verschilt per server. ;)

Hopelijk snap je het nu een beetje! :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
wat is je msn dan dan kan je het me sturen

mijnen is ***

Je zoekt de installer voor SA-MP? Geen probleem, die kan je ook gewoon van mij krijgen. Je kan hier de SA-MP client versie downloaden. Let wel op dat je niet de link van GTAGarage neemt, deze doet het volgens mij niet.

Overigens nog even een toevoeging op 'spoeky'. Je hebt ook nog de 'main.scm' als de 'script.img' nodig van V1. Enkel de patch is niet voldoende dus. Na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Maak s.v.p. wel back-ups van de bestanden die je gaat overschrijden.

V1 Files:

Bewerkt: door -Matthijs-
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

GTAgarage doet het wel want ik speel die namelijk :Y

EDIT:Sorry datum niet gezien

Bewerkt: door Mr.Venzio

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...