gammie_ Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Hallo, Na de missie: Stop The Press kan ik opeens niet meer over de brug: Shoreside Lift Bridge naar het 3de eiland (het midden stuk van de brug ontbreekt zoals in het begin was) Nu kan ik dus niet naar de volgende missie op het 3de eiland van Donald Love. Weten jullie hoe dit komt? Gl. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Hallo,Na de missie: Stop The Press kan ik opeens niet meer over de brug: Shoreside Lift Bridge naar het 3de eiland (het midden stuk van de brug ontbreekt zoals in het begin was) Nu kan ik dus niet naar de volgende missie op het 3de eiland van Donald Love. Weten jullie hoe dit komt? Gl. Het is een 'Lift Bridge', wacht gewoon even tot hij weer naar beneden is gekomen. Reageren
Dastard Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Heb je alle andere missies op het 2de eiland gedaan? Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik had helemaal niet in de gaten dat dat middenstuk omhoog kon gaan Bedankt ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.