sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Zoals het in de titel:Hoe moet je je userbar in je sig zetten? Want ik doe via 'afbeelding invoeren',maar dan staat er IGM afbeeldingen in afbeeldingen is niet toegestaan. Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Zoals het in de titel:Hoe moet je je userbar in je sig zetten?Want ik doe via 'afbeelding invoeren',maar dan staat er IGM afbeeldingen in afbeeldingen is niet toegestaan. Met The GIMP kun je op openen als laag drukken. Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik bedoel hier op GtaForum! Want ik vind dat niet die GIMP. Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik bedoel hier op GtaForum!Want ik vind dat niet die GIMP. Hoe bedoel je op GTAforum? The gimp is een programma om plaatjes mee te bewerken (zoals photoshop). Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Ik bedoel hier op GtaForum!Want ik vind dat niet die GIMP. Hoe bedoel je op GTAforum? The gimp is een programma om plaatjes mee te bewerken (zoals photoshop). Maar een userbar die op een site staat(die al gemaakt is)in je signature(op Gtaforum)zetten. Bewerkt: 3 juni 2007 door sevaboy Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik bedoel hier op GtaForum!Want ik vind dat niet die GIMP. Hoe bedoel je op GTAforum? The gimp is een programma om plaatjes mee te bewerken (zoals photoshop). Maar een userbar die op een site staat(die al gemaakt is)in je signature(op Gtaforum)zetten. Als hij op een site staat, sla hem dan op op je computer (zorg wel dat het bestand een bekend type is, zoals jpg of gif). Ga daarna naar ImageShack, en upload je afbeelding die je hebt opgeslagen. Als het uploaden klaar is, kies je voor Direct link to image. Deze moet je kopieëren, en daarna tussen deze twee tags zetten: ○ [/img] Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.