PIERRO P Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik heb een vraagje over de hidden interiors. In welke hemelen kan je allemaal komen met de jetpack?? en welke interiors zijn niet bereikbaar met de jetpack Op de pagina hierover op wikigta staat er niet of je de hemel kan bereiken met de jetpack. MVG PIERRO P Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) De meest interessanste voor de PS2 is de San Fierro Tattoo Shop omdat deze niet bereikbaar is via het normale speelveld. Als je namelijk de tattoo shop in SF bezoekt kom je in het interieur v/d tattoo shop van Los Santos, met dezelfde tattoo's als in LS. De SF Tattoo Shop (via het H.I.U.) bevat tattoo's die je anders niet kan kopen. Voor een uitgebreidde uitleg van het Hidden Interior Universe verwijs ik je graag naar >dit topic<. Daarnaast is het zo dat je niet voorbij de red zone kan komen met een jetpack. Er is een uitzondering, hiervoor moet je een helicopter in de Doherty Garage stoppen, hier heb ik echter geen ervaring mee. Veel plezier en succes Bewerkt: 3 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
PIERRO P Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 dat is dat trucje om naar LC te gaan. Die ken ik wel. Tot nu toe niet gelukt. Maar mijn vraag was in welke hemelen je kan komen met de Jetpack Reageren
f'noord Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Die ene in de ganton gym in Los Santos. daar kun je naast de uitgang naar boven met een jetpack en dan kun je naar een hemel. maar ik heb het ook duizend keer geprobeert maar het lukt bij mij niet maar daar kun je met een jetpack. maar het kan wel want ik zag wel zo'n pijl, je kunt ook op wikigtaen dan iets bij hemelen en dan de ganton gym. Bewerkt: 3 juni 2007 door f'noord Reageren
PIERRO P Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Dit ken ik wel. Wat ik zover weet en waar ik in ben geweest Hemel: A-B-E-H Ik heb bijna alle interiors in deze hemelen gezien behalve achter de red zone. Maar welke hemelen kan ik nog meer in met de jetpack Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.