Jump to content

Multi Theft Auto San Andreas wekt ni

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Mta gedownload en geinstalleerd maar hij doet het niet ik start hem op dan komt er een gta sa filmje en daarna zwart beeld

Geplaatst:
Ik heb Mta gedownload en geinstalleerd maar hij doet het niet ik start hem op dan komt er een gta sa filmje en daarna zwart beeld

Ik heb niet direct een oplossing waarvan ik je garandeer at die werkt. Ik kan je wel wat tips meegeven. Ten eerste zul je V1 moeten hebben om MTA te kunnen spelen. Als je wilt weten welke versie je hebt, dan moet je dat even in het hoofdmenu bekijken. Je zult dan onderin je versienummer zien staan. Zie je V2, dan heb je vanzelfsprekend V2. Staat er niets of V1.1, dan heb je V1. Als je V2 hebt meld dat even, dan gaan we dat samen veranderen.

Een tweede optie kan het gebruik van mods zijn. Heb je mods gebruikt, dan is de kans des te groter dat MTA niet goed meer functioneert. Je mag volgens mij ook geen enkele mod hebben geïnstalleerd, als je dit wel hebt gdaan verwijder deze dan voor de zekerheid.

Heb je deze problemen tot slot al eerder gehad? En heb je wellicht MTA al wel kunnen spelen?

Geplaatst:

Er staat niks wat moet ik dan doen??

en het lukt mij niet om een acc te maken!

hoe moet dat dan??

>>> Door RTS: Dubbelpost in 1 bericht gevoegd, volgende keer niet weer dubbelposten<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...