Wrieh Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Deze meester cheat is een soort van Debug mode. Omzetten naar Debug modus Laten we dus eerst de omzetting naar de Debug modus leren maken. Open Windows Verkenner (bv. Door de Windows + E toetsen in te drukken) en zoek de geïnstalleerde folder van Harry Potter en de Geheime kamer op in het linkerdeel van het Verkenner Venster. Klik op het + (“plus”) teken en de submappen worden zichtbaar. Klik op de System map en alle files verschijnen in het rechterdeel van het venster. Ergens in het midden bevindt zich de GAME.ini file. De System map en zijn inhoud; de pijl wijst naar de GAME.ini file Dubbelklik op dit Icoon en de tekst verschijnt in een venster. Ga helemaal onderaan deze (lange) tekst. De derde alinea vanaf beneden naar boven is: [HGame.baseConsole] bDebugMode=False bUseSystemFonts=True onderin de tekst van het bestand GAME.ini staat de teks hier boven verwijder False envervang het door True: [HGame.baseConsole] bDebugMode=True bUseSystemFonts=True De verandering onderaan de tekst Als je nu dit venster sluit (klik op X) verschijnt een venstertje dat vraagt of je de wijzigingen wil behouden. Antwoord positief. En nu ben je klaar om Harry in de Debug modus te spelen: één woordje is slechts veranderd. Om nu dat afgesloten domein te betreden waar de Gryffindor Wedloop zich afspeelt moet je de Debug mode even activeren zodat je daar binnentreedt en dan Harry er dan materialiseren. Daarna deactiveren. Dan kan je uiteindelijk tóch dat level spelen en dat is wat we hier zinnens zijn! Waarschuwing: bij wijze van voorzorg kopieer je best het laatste savegame [12.13] vanuit het slot waarin je hebt gespeeld naar minstens twee andere sloten ofwel naar een map die je naar eigen keuze ergens aanmaakt. Start het spel op en druk delete en je kunt overal heen vliegen. druk nogmaals op delete om harry weer op de grond te zxetten. het werkt ook tijdens filmpjes.
luuksa Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 GAME.ini staat er niet bij mij ik heb overaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gekeken
luuksa Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 kan er een plaatje bij bij mijn game staat niks
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 kan er een plaatje bij bij mijn game staat niks ja mijne ook
the_dan Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) GAME.ini staat er niet bij mij ik heb overaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gekeken ga naar een map druk op extra, map opties, weergaven , alle mappen zichtbaar maken dan zou i er wel tussen kunnen staan ps waarom zou je willen cheaten in harry potter ? Bewerkt: 5 februari 2009 door the_dan
NickOwnage Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Cheaten in Harry Potter en de Geheime Kamer is n00b. Ik vind Deel 1 nog moeilijker. Om de Slang te verslaan is vet makkelijk. Als je genoeg Potions hebt. :
luuksa Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 heb het al en cheaten bij harry potter 2 is gewoon leuk dan kan je vliegen hoi >>> Door Ikkes: Dubbelpost samengevoegd, tevens topic gesloten aangezien deze eigenlijk al 'dood' was maar door onzinige bumps nog steeds bovenaan staat.<<<
Recommended Posts