MrKooKie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Het viel me zomaar op... Het zijn toch wel steeds dezelfde die bij Vice City posten... Zie ik hier een fanclubje ontstaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ach tja.. Diegene die hier posten die hebben Vice City, daarom praten hier ook dezelfde mensen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 hahah een fanclubje :lol: ...mensen posten nu meer bij GTA SA omdat het nieuwtje bij VC er nu wel af is.....eigenlijk is dit forum 1 grote fanclub B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ja, maar het is niet de grote massa net als bij San Andreas gedeelte het zijn er nog maar 20 tot 30 zo ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ghehe... De reden dat ik hier post is omdat ik hier modereer :lol: , en omdat ik GTA SA (nog) niet heb. Maar GTA VC zal altijd mijn waardering houden, net als GTA2. GTA VC is daar het grote publiek allang uitgespeeld, vandaar dat er minder opmerkingen en vragen over zijn. GTA SA is daarentegen gloednieuw, en een enorme horde mensen speelt het pas net, waardoor er ook automatisch vragen en opmerkingen over komen. Vandaar dat GTA VC een beetje achterop raakt... Net als GTA III, daar wordt weer veel minder over gepost dan over GTA VC. Nog even en ze behoren tot de GTA classics :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Nou ik denk het niet... :blink: misschien zijn ze op vakantie :blink: :blink: LOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 MrKooKie er is niet echt een fanclubje. Je hebt gewoon een paar mensen zoals tim13, timovich, mitch en nog vele andere leden die overal vaak posten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Nou... je kent wel baffie? die veroovert heeeeeeeell gta vice city topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Nou... je kent wel baffie? die veroovert heeeeeeeell gta vice city topic Komt omdat ik alleen Vice City heb, en ik vind het heel interessant, en ik vind het gewon leuk om iemand anders te helpen of om vragen te stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Tjah wat zou een forum zijn zonder mensen die helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik heb van al de GTA's alleen Vice City maar, dus waarover zou ik anders kunnen praten. Als ik net ga doen of ik GTA3 heb of SA dan zou ik binnen de kortse keren verwijderd worden wegens leugens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sp*rkY Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 haha... het valt me op dat het hier op het forum voornamelijk over de singleplayer versie gaat... MTA:VC zal ik altijd blijven spelen... elke dag variatie... dus zou er ook altijd over gepraat kunenn blijven worden toch? over de nieuwste clans...nieuws over MTA..bepaalde spelers enz... kan niet echt het juiste topic vinden dat nou echt over MTA gaat.. zoveel forums en subforums.. maar mijn bedoeling met deze post was even te vertellen dat ik van mening ben dat VC nog lang niet bij de classics hoort... er zijn nog zoveel mensen die MTAVC spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Er is een compleet subforum voor MTA Namelijk hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Niet te vergeten dat de mensen massa pas echt toestroomde bij Vc er was zo veel reclame voor gemaakt die game moest het gewoon doen voor R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 haha...het valt me op dat het hier op het forum voornamelijk over de singleplayer versie gaat... MTA:VC zal ik altijd blijven spelen... elke dag variatie... dus zou er ook altijd over gepraat kunenn blijven worden toch? over de nieuwste clans...nieuws over MTA..bepaalde spelers enz... kan niet echt het juiste topic vinden dat nou echt over MTA gaat.. zoveel forums en subforums.. maar mijn bedoeling met deze post was even te vertellen dat ik van mening ben dat VC nog lang niet bij de classics hoort... er zijn nog zoveel mensen die MTAVC spelen Ja nog al wiedes gaat het hier alleen over Single Player, voor Multi Player (MTA) is toch een apart forum. Beetje logisch is dat wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.