MrKooKie Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Maar in MTA is ook een apart clubje.. Lang niet iedereen die Vice heb weet wat MTA is of speelt het niet... ik denk maar 7 op de 100 zoiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Haha... Ik vind het woord fanclubje een beetje te veel van het goede. Want er zijn ook mensen die geen PS2 hebben en die zich nog maar moeten verblijden met Vice City.Volgens mij kan je daar pas over oordelen nadat hij ook op de Pc is uitgekomen. Maar ja Vice City blijft wel gaaf! Vind ik tenminste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Hoe bedoel je: nadat hij op PC is uitgekomen. Het gaat in dit forum over GTA Vice City en die is al lang op PC uitgekomen. En een fanclubje is het ook niet echt omdat heel het GTAforum één grote fanclub is die in verschillende groepen is verdeelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik post hier omdat ik ook moderater ben, en ik ga soms op mta omdat ik daar ook een admin ben en speel het soms ook, maar ben voornamlijk bezig met gta san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 tja ben pas weer begonnen met VC en ik moet zeggen het blijft toch iets speciaals houden hoor echt het gevoel dat je een mafia mannetje bent verdwijnt echt niet het is echt een heerlijk gevoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 San Andreas is de bom, maar als ze het succes van Vice City niet als basis zouden hebben... Tjah, dan zaten we nu opgescheept met het ZOVEELSTE deel van GTA maar gelukkig zijn de mannen van Rockstar niet dom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 ik kom alleen maar hier posten omdat ik ga3 niet heb en geen ps2 en sa en omdat het internet voor mta te sloom is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Dan kan je ook nog altijd op het Zin&Onz1n forum, daar gaat het soms gewoon over actuele onderwerpen, dan kan je altijd meepraten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.