D Corleone Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Onderwerp: Freestyle Soort Design: Signature Size Design: Max. 500 x 150 px. Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inleveren: ZSM Mijn sig komt na die van jou.
Puma Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik wil wel, even iets in elkaar knutselen.. Als het er vanavond nog niet staat komt'ie morgen wel
Puma Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) *Even een kleine bump * Gitaar-kenners zullen er wel een Fender in zien.. Succes Bewerkt: 5 juni 2007 door Puma
Daffy Duck Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Mij stem gaat naar Puma. Die van D Corleone vind ik wat simpel.
Bigstijn Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Mijn stem gaat naar puma. hetzelfde als daffy
.Syfes Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Ik ben het er niet met jullie eens . Puma heeft de rechter en de linkerkant gewoon wat wit gegomd of gebrush en dan heeft hij een stock genomen en heeft zijn naam erop geschreven. D corleone heeft wat meer gedaad hij heeft zelf de font heel opvallend en mooi gemaakt. De achtergrond helemaal zelf gemaakt @Puma : Dit is geen render en render is met geen achtergrond Vote goes to : D Corleone Bewerkt: 5 juni 2007 door .Syfes
jakooza Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 ik ben het met .Syfes eens dus mijn stem gaat ook naar: D Corleone
Wazuup Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Mijn stem gaat naar Puma, zijn design is orgineel, herkenbaar en de bewerking van de tekst is vrijwel niet te zien. D_Corleone zijn design is te standaard, ik weet niet of je een beginner bent of niet maar pixelstretch is helaas niet een effect waarmee je mijn stem kan winnen. Ook grunge is wat aan de simpele kant Puma dus. By the way, ik snap niet wat jullie zeuren dat Puma er niet veel aan gedaan heeft, of draait het bij jullie niet om het resultaat maar om het aantal minuten werk?
ThunderDuck Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ook ik sluit me aan bij .Syfes. Toch maar even een goede rate geven: Puma: Simpel. Een gitaar pakken, de zijkanten grijs-wit brushen en een font erop. D Corleone: Deze heeft een betere afwerking. De render ziet er goed uit, hoewel ik het jammer vindt dat je onder aan de render wat hebt gebrusht. De achtergrond is prima, erg leuk gedaan, in die stroken. De tekst vind ik echter wat... saai. Pak gewoon een swingend lettertype. Het "boxje" om de tekst heen is ook erg goed neergezet. Mijn stem gaat dus naar D Corleone.
RonaldVC Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Pb van D Corleone ontvangen, battle wegens gelijkspel verlengt. Stemmen kan vandaag nog, t/m 10 juni!!
Hanneswasco Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Puma! Dat vind ik gewoon veel mooier!
Recommended Posts