DenkaanHenk Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Wat vinden jullie van Scarface? Ik vind hem wel vet. Er zit een goed sfeertje in het spel. Mooie dames. Prachtige zee met speedboten en haaien. Dit is het echte Miami. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Wat vinden jullie van Scarface? Ik vind hem wel vet. Er zit een goed sfeertje in het spel. Mooie dames. Prachtige zee met speedboten en haaien. Dit is het echte Miami. voor mij is het een topgame alleen de kettingzaag vind ik niet leuk Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik vind het een goed spel, maar niet zoals GTA ! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik ben met DenkaanHenk eens ScarFace is echt een cool spel en veel beter dan GTA. Reageren
OG Loco Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik ben met DenkaanHenk eens ScarFace is echt een cool spel en veel beter dan GTA. het aim-systeem van scarface is geweldig en de taunt-button is retefun Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 En daar lopen gewoon losse tijgers en haaien in de zee. Echt vet een echt stad. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik vind het wel een lauw spel alleen de graphics zijn echt pruts Mijn mening:....Gta is beter Reageren
SWYV Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 rene GTA, waar haal jij dat losse tijgers? die zie jij alleen in de openingsopdracht in ene filmpje en Scarface is echt een uberzalige spel, Tony Montana met zijn gescheld is altijd leuk om te doen ^^ Reageren
OG Loco Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 De graphics van Scarface vind ik echt wel mooi hoor, weet iemand waar ik de cutscenes kan kijken of downloaden? Ik vind die zo vet he. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Maar je woord niet aangevallen door tijgers maar ze zijn er wel. Ook in Miami. Reageren
SWYV Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 rene gta? waar kan ik die tijgers dan vinden? er is nergens een pretpark of circus hoor Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Omdat ik dat eerst dacht. En ik zei tegen hem dat dat kon. Maar nu weet ik ook dat het niet kan tijgers in het wild. Best jammer. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Maar het is ook vet wat er in de film gebeurt allemaal gemaakt in dat spel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ja vooral het einde. Don't fuck with me!!! I'm Tony Mantana!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.