Jump to content

Scarface

DenkaanHenk

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie van Scarface? Ik vind hem wel vet. :bier: Er zit een goed sfeertje in het spel. Mooie dames. :sigaar: Prachtige zee met speedboten en haaien. :clown: Dit is het echte Miami. :tu:

Geplaatst:
Wat vinden jullie van Scarface? Ik vind hem wel vet. :bier: Er zit een goed sfeertje in het spel. Mooie dames. :sigaar: Prachtige zee met speedboten en haaien. :clown: Dit is het echte Miami. :tu:

voor mij is het een topgame alleen de kettingzaag vind ik niet leuk

Geplaatst:
Ik ben met DenkaanHenk eens ScarFace is echt een cool spel en veel beter dan GTA. :dans::klap::tu:

het aim-systeem van scarface is geweldig en de taunt-button is retefun

Geplaatst:

Ik vind het wel een lauw spel alleen de graphics zijn echt pruts

Mijn mening:....Gta is beter

Geplaatst:

rene GTA, waar haal jij dat losse tijgers? die zie jij alleen in de openingsopdracht in ene filmpje

en Scarface is echt een uberzalige spel, Tony Montana met zijn gescheld is altijd leuk om te doen ^^

Geplaatst:

De graphics van Scarface vind ik echt wel mooi hoor, weet iemand waar ik de cutscenes kan kijken of downloaden? Ik vind die zo vet he.

Geplaatst:

Omdat ik dat eerst dacht. :bonk: En ik zei tegen hem dat dat kon. Maar nu weet ik ook dat het niet kan tijgers in het wild. Best jammer. :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...