sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Zoals er bij Beeld&geluid,Hoe noemt dit liedje topic? Heb ik een Het 'hoe heet dit liedje' topic gemaakt Hier mag je vragen hoe dit spel heet? Afbeeldingen kunenn ons helpen om dat spel te zoeken. Maar een afbeelding met het naam van die game is onnodig Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Zoek een game, vind je het "Ik zoek een Game" Topic... Helaas een al bestaand idee Reageren
SamShine Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Zoek een game, vind je het "Ik zoek een Game" Topic...Helaas een al bestaand idee Het ik zoek een game topic heeft een topic heeft als opzet het hulp vragen omdat je een game wilt kopen, maar je niet weet welke je moet kopen. Dit topic heeft een opzet zoals de hulp die word gevraagt in 'dit' topic, maar dan met bijvoorbeeld een screenshot of in dergelijke. Een goed algemeen topic dus. O_O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.