Rene-GTA Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik vind de PS2 nog wel leuk er zijn ook wel leuke spellen nog voor de PS2. En jullie. Reageren
gijsisok Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik vind de PS2 ook nog leuk, hoewel de PS3 leuker is met zijn harde schijf en Bleutooth enzo, maar wel heel duur(E600). Maar ik heb de mijne verkocht, en haal een mooie PSP, om overal GTA te doen, en andere spellen Reageren
ArticLight Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik vind de PS2 nog steeds een prachtdingetje, zelfs nu met alle (belachelijk dure) next-gen consoles. Er zijn nog steeds mooie spellen voor te krijgen, met soms zelfs heel mooie graphics. En zelfs áls ik een PS3 ga kopen, dan hou ik m'n PS2 gewoon, voor het geval de PS3 niet al m'n PS2 spellen af kan spelen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik heb de PS2 ook naast mij computer staat een tv ken ik op spelen en computeren. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 playstation 2 is gewoon nog super. Ben van plan om nog geen andere console te kopen. En ik heb ook supergames. Maar wat minder is dat er waarschijnlijk geen gta games meer komen op de ps2 Reageren
Rullez Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik vidn het uiteraard nog een leuke console. Denk dan aan de spellen GTA Sa Test Drive en God Of War II Maar als ik een PS3 krijg/Koop dan gaat hij weg, Want een PS3 kan ook alle PS2 spellen spelen! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Oh dat wis ik nog niet. Reageren
Black Force Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 nou de ps3 kan niet alle ps2 spellen afspelen hoor, er bestaat een lijst op internet waar opstaat welk spel wel en niet te spelen is. uit mijn hoofd weet ik dat GTA SA niet 100% werkt, de rest wel dacht ik. ontopic: ik vind de ps2 ook nog een mooi aparaatje, alleen ga over een korte tijd toch de ps3 aanschaffen, omdat ik gewoon next gen wil gamen en ook GTA IV. Reageren
IronBullet Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 ik heb zelf ook nog een ps2 want da vind ik veel fijner maar er komen naar een tijdje tog alleen nog maar spellen voor de pc , xbox360 , ps3 dus ik denk dat ik tog een keer een ps3 aanschaf . Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ikzelf heb een PS2 gekregen toen ik 6 was (Normaal 2), ik ben er erg trots op, en speel er ook mee. Om eerlijk te zijn Vind ik het beter dan de XBOX en PC[/font] * XBOX gaat nog, maar PC niet meer...[/font] Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Welke kleur PS2 vinden jullie mooi dan ik silver. Reageren
IronBullet Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Welke kleur PS2 vinden jullie mooi dan ik silver. ik vind zilver mooier maar die is duurder dan zwart dus heb k gwoon zwart gepakt Bewerkt: 9 juni 2007 door IronBullet Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik vind de ps2 ook nog kikke. Ik was er vroeger zo blij mee Maar er zijn nog hele leuke spellen voor hoor Vriendelijke groet stijn PS als je nou nog een ps2 koopt. Zou ik je eerder een ps3 aanraden! Reageren
PIERRO P Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ja tuurlijk vind ik de PS2 nog leuk. Er kunnen duizenden spellen op en doet het uitstekend. Zover ik weet verschilt de PS3 amper van de PS2. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik vind de kleine silvere PS2 heel mooi. En die heb ik ook thuis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.