Gouranga Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Hallo, hoe weet ik welke versie ik heb van SA? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Simpel: Als je GTA San Andreas (Dus niet MTA) opstart, staat er onderin beeld bij het beginmenu (load game, options, quit game) V2.00 als je V2 hebt. Als je een andere versie hebt, staat er niets. Je hebt V1.1 als je de nomorehotcoffeepatch hebt geïnstalleerd. Heb je geen patches geïnstalleerd, en er staat niets onderin het beginmenu, dan heb je V1.0 en kun je dus MTA spelen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 En als je versie 1.01 hebt, kan je dan downgraden (of mag dat niet hier op forum? Weet ik niet zeker) Zonee, is er een andere manier ? Zoja met downgraden, mijn PB Box staat open Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 .WhoopDiDoo. zei: En als je versie 1.01 hebt, kan je dan downgraden (of mag dat niet hier op forum? Weet ik niet zeker) Zonee, is er een andere manier ? Zoja met downgraden, mijn PB Box staat open Tuurlijk mag je die downgraden, daar is niets mis mee. Je kan in eerste instantie met de patch downgraden. Als die het niet doet kan het zijn dat je een crack hebt, of dat je de patch al eens eerder geïnstalleerd hebt. Die patch zorgt er overigens voor dat je gedeeltelijk V1 hebt. Je hebt namelijk ook nog de 'main.scm' en 'script.img' nodig van V1, om het compleet te maken. Ik ga nu even uitleggen hoe dat moet. Download de 'main.scm' en 'script.img' van V1. Deze kun je hier downloaden. Pak het bestand uit en er zullen twee bestanden uitkomen, namelijk de bestanden 'main.scm' en 'script.img'. Die twee bestanden moet je kopieëren naar de volgende map: 'Deze computer/*/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel een back-up van de bestanden die er zal staan. Deze bestanden die je nu download zullen de al bestaande bestanden vervangen. Om dat te voorkomen maak je een back-up. Een back-up is dus eigenlijk een kopie van een bestand. Zet deze overigens in een map waar je hem wel weer terug vindt, bij voorkeur in een speciale nieuwe map. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.