Roel 18 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Dag Mensen! Ik heb een nieuwe San Andreas gehaald, en deze doet het gelukkig! Ik had nog een klein vraagje over het spel (eigenlijk onlogisch dat ik dan een 'nieuw onderwerp''open, maar goed) Met San Andreas heb je dus allemaal Radio-stations (dat je dus liedjes kunt beluisteren) Maar als het goed is, kan je ook je eigen muziek erin zetten, in welke map moet ik de liedjes zetten, zodat ik op de radio ook mijn liedjes kan horen? (ik heb San Andreas op C:\program files\rockstar games neergetzet. alvast bedankt!! Roel Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Je moet ze niet in je Rockstar map zetten maar in een andere map, ze horen namenlijk in'Mijn Documten > GTA San Andreas User Files > User Tracks'. Als je die bestanden daar plaatst moet je ingame naar Options gaan en dan dan naar Soundoptions/settings. Dan druk je op Scan User Track (files) dan worden de nummers in gescand in de San Andreas bestanden. Als je dan in de auto zit en je scrollt even over de radio zender lijst. Dan zul je de zender Usertrack Player tegenkomen, daar hoor je nu je muziek die in je User Tracks map staan. Het kan voorkomen dat je reclame hoort, dan moet je bij options iets van Seqentuil aanzetten. Daan zul je geen reclame meer horen. Trouwens, SA ondersteund alleen Mp3, WMA en OGG, en om een nummer te skippen druk je op F5. Succes! Moonbeam is geTrekeend ^^ Bewerkt: 3 juni 2007 door Typhoon Reageren
Moonbeam Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) In de map 'Mijn documenten' staat een mapje met de naam 'GTA San Andreas user files' hierin vindt je als het goed is een map die MP3 of User Tracks heet, daarin moet je je nummers plaatsen om ze in het spel via het radiostation 'User Track Player' te kunnen beluisteren. P.S: Dit soort vragen horen in het GTA San Andreas General gedeelte thuis. [Edit]: 4 seconden *Schaamtebewerking* Bewerkt: 3 juni 2007 door Moonbeam Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Nog van harte welkom op het Forum, Roel 18 Allereerst de opmerking dat dit soort vragen niet in Feedback thuishoren, maar in SA: General. Aangezien je nieuw bent maakt het nu niet zoveel uit; ik verplaats het topic wel naar SA: General zodra je duidelijk is geworden hoe je je eigen muziek in San Andreas kunt krijgen. Dat had je kunnen vinden door de beroemde Zoekfunctie van het Forum te gebruiken. Onder andere dit topic kom je dan tegen: *KLIK*. Daar staat wel uitgelegd hoe je het allemaal moet doen. Veel succes ermee! O ja, laat even weten als het je is gelukt, dan kan ik dit topic verplaatsen naar het juiste subforum Edit >> Wat een service, zoveel hulp tegelijk...het moet je nu wel lukken lijkt me. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Je moet je liedjes in de map 'User Tracks' zetten, deze zit in de San Andreas User Files en die zit weer in Mijn documenten. Als je dat hebt gedaan moet je Options > Audio (of zoiets) > User Track Player Options (of zoiets) en dan Scan User Tracks (of zoiets). Dan moet je hem de liedjes laten scannen. Dan kun je gaan spelen. Als je je eigen liedjes wil beluisteren moet je scrollen naar het radiostation User Track Player en dan kun je je eigen liedjes beluisteren. Je kunt ook tussen liedjes wisselen met de knop F5. Edit: Nee he, 3 waren me voor Bewerkt: 3 juni 2007 door Donald F. Duck Reageren
Roel 18 Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Sorry Typhoon :$ Maar goed, ik kan nu wel muziek luisteren, bedankt!!! Wel jammer dat de computer altijd de instellingen veranderd van San Anreas (moet het later zelf weer terugzetten) gromble....maar goed, het moet maar zo Thanks everyone!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.