sammerd Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 hallo, telkens als ik de missie moet spelen waar je mad dogs rhymes moet gaan stelen wordt na het introductiefilmpje mijn pc scherm zwart en er gebeurt niets meer. ik heb versie 2 van gta sa maar ik heb deze gedowngrade naar versie 1 en ik gebruik mods, heeft het hiermee iets te maken? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 hallo,telkens als ik de missie moet spelen waar je mad dogs rhymes moet gaan stelen wordt na het introductiefilmpje mijn pc scherm zwart en er gebeurt niets meer. ik heb versie 2 van gta sa maar ik heb deze gedowngrade naar versie 1 en ik gebruik mods, heeft het hiermee iets te maken? Dat sluiten ik niet uit, een mod heeft kan wel enige invloed hebben op missies. Of dat in dit geval ook zo is, dat weet ik niet. Je zou kunnen proberen de mods te verwijderen, en het vervolgens nog eens kunnen proberen. Dat je hebt gedowngrade maakt op dit moment niet zoveel uit. Misschien is het nog wel even handig als je vermeld welke mods je momenteel gebruikt. Het kan best zijn dat een specifieke mod invloed heeft op de missies. Blijft het probleem voordoen, dan kun je hier een savegame downloaden waarin de missie gedaan is. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Misschien werkt het gemodde voertuig niet goed en kom je met die missie in een auto die niet werkt. PS: ik heb het zelf ook eens met een Missie gehad! zet je resolutie ff op 800x600 als je hem op een ander hebt staan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.