Gouranga Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Hallo, Waar staan eigenlijk de missies? Ik heb pas het spel en kan eigenlijk de missies niet vinden. Heb eerder een eerdere versie van GTA gespeeld en daar moest je dan een pijl volgen. Hier is dat niet zo?! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Hallo,Waar staan eigenlijk de missies? Ik heb pas het spel en kan eigenlijk de missies niet vinden. Heb eerder een eerdere versie van GTA gespeeld en daar moest je dan een pijl volgen. Hier is dat niet zo?! Die missies zullen gewoon komen, hoor. Als je begint met San Andreas dan moet je met je fietsje naar je eigen huis fietsen. Als je dat gedaan hebt, begint feitelijk gezien de eerste missie al. Er volgt dan na thuiskomst een cut-scene. Als je dit gehad hebt, moet je met je fiets Sweet volgen. Als je dat doet zul je uiteindelijk wederom thuiskomen en dan is de missie voltooid. Vanaf dan verschijnen er letters op je radar. Die letters zijn je opdrachtgevers waar je missies kan doen. Reageren
GhostJumper2 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 je begint ook in een missie Reageren
Gouranga Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Hallo,Waar staan eigenlijk de missies? Ik heb pas het spel en kan eigenlijk de missies niet vinden. Heb eerder een eerdere versie van GTA gespeeld en daar moest je dan een pijl volgen. Hier is dat niet zo?! Die missies zullen gewoon komen, hoor. Als je begint met San Andreas dan moet je met je fietsje naar je eigen huis fietsen. Als je dat gedaan hebt, begint feitelijk gezien de eerste missie al. Er volgt dan na thuiskomst een cut-scene. Als je dit gehad hebt, moet je met je fiets Sweet volgen. Als je dat doet zul je uiteindelijk wederom thuiskomen en dan is de missie voltooid. Vanaf dan verschijnen er letters op je radar. Die letters zijn je opdrachtgevers waar je missies kan doen. Maar hoe weet ik dan waar mijn huis is? Welke kant moet ik op fietsen? ik zie nergens een pijl die ik moet volgen om thuis tekomen? Bewerkt: 3 juni 2007 door Gouranga Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Hallo,Waar staan eigenlijk de missies? Ik heb pas het spel en kan eigenlijk de missies niet vinden. Heb eerder een eerdere versie van GTA gespeeld en daar moest je dan een pijl volgen. Hier is dat niet zo?! Die missies zullen gewoon komen, hoor. Als je begint met San Andreas dan moet je met je fietsje naar je eigen huis fietsen. Als je dat gedaan hebt, begint feitelijk gezien de eerste missie al. Er volgt dan na thuiskomst een cut-scene. Als je dit gehad hebt, moet je met je fiets Sweet volgen. Als je dat doet zul je uiteindelijk wederom thuiskomen en dan is de missie voltooid. Vanaf dan verschijnen er letters op je radar. Die letters zijn je opdrachtgevers waar je missies kan doen.Maar hoe weet ik dan waar mijn huis is?Welke kant moet ik op fietsen? In het begin moet je naar de letters CJ, deze staan linksonder op je scherm (top-down-view). In plaats van de fiets kan je ook gewoon een ander voertuig stelen. Kijk goed in de linkeronderhoek, hier komen altijd letters te staan op de plaats waar je een missie kunt doen. Als je nog meer vragen hebt: stel ze gerust en vergeet de zoekfunctie niet van dit forum, er is hier een hoop informatie te vinden. Neem ook even een kijkje in de Walkthrough, ook wel wiki genaamd, >klik hier<.succes Bewerkt: 3 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
profile Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Hier even wat informatie over de eerste missie genaamd Big Smoke. Je krijgt hier een cutscene te zien.Je ziet The jonhson house.Dit huis word later ook je savehouse. Je krijgt daarna ook een gesprek te zien tussen Big Smoke en jij (Carl jonhson). Daarna zie je nog een cutscene. Nu begint je eerste echte missie,genaamd Sweet and Kendl. hier zie je een heel overzicht van alle missie's. Veel succes verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.