CelicaVB Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Probeer dit eens: Ga naar de import - export kraan met een auto. Parkeer je auto op de rails. Stap in de kraan en beweeg de gele magneet in de richting van je auto. Laat de magneet zakken totdat ie de auto vast heeft. Laat nu het touw vieren (maak het touw zo lang mogelijk door op X te drukken tot ie niet meer verder gaat). Stap nu uit de kraan door op driehoekje te duwen, en stap in je auto. Je kunt nu gewoon rijden! maar dat is natuurlijk niet alles... als je nu helemaal achteruit rijdt, en vervolgens vol gas vooruit rijdt zul je vanaf een bepaald punt met auto en al de lucht in gaan (omdat je dus nog vast zit aan de magneet, en aan het touw en dus ook aan de kraan.) De kraan fungeert nu dus als "schommel" Wat ook leuk is: parkeer de auto op de rails, pak hem met de magneet en til de auto een beetje op (zoveel mogelijk, maar wel dat je nog kunt instappen) Stap uit de kraan en stap in de auto. Je kunt nu heel veel insane stunt bonussen halen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 hee das kewl... daar zou ik nooit achter gekom zijn :lol: maar ik ben ook alleen maar bezig met gta voor de 100% misschien moet ik eens plezier maken in gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 wat ook leuk is: een politiewagen op pakken, en die boven et water hangen om de cops te treiteren. geloof dat je hem ook even in het water kan dippen en daarna terug zetten. of ze allemaal in de drydock dumpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-*GTASA*- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Waar staat die kraan dan eigenlijk? want dat lijkt me ook wel vet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 @ Celica.....dat had ik ook een keer gedaan is wel lachen. ik wou een monster importeren...dus ik zet hem op de grond maar blijkbaar had ik de magneet niet goed omhoog gehaald....die monster bleef dus aan de magneet hangen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 @ Celica.....dat had ik ook een keer gedaan is wel lachen.ik wou een monster importeren...dus ik zet hem op de grond maar blijkbaar had ik de magneet niet goed omhoog gehaald....die monster bleef dus aan de magneet hangen :lol: had ik ook een x. en omdat daar een flametrower boven light ga ik er mee spelen komt er een fire truck dompel ik heb ff in water zijn die gasten er uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 is grappig ja met de kraan ik doe ook weleens gewoon die autos rond gooien en in het water dompelen eerst kwamen er een brandweerwagen aan rijden dus die had ik opgepakt en ff in het water laten hangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Als je een auto in het water hangt, laat die magneet dan niet automatich los? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Als je een auto in het water hangt, laat die magneet dan niet automatich los? :huh: nee de auto blijft hangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ff offtopic het is ook leuk om de hele boot in de hens te steken met de vlammenwerper en dan een foto te maken met je cam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.