Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een zekere post van een zeker persoon in een zeker forum ben ik aan de gang gegaan met het maken van ambigrammen, het zijn teksten of woorden die je op meerdere manier kan lezen. Meestal is het zo dat je een woord schrijft en als je het plaatje 180 graden draait kun je precies dezelfde tekst lezen. Ik heb er een aantal op papier gemaakt en nu ben ik er dan digitaal aan begonnen. Eerst mij eigen volledige naam (Sebastiaan):

post-53330-1180905252.gif

Ook heb ik voor mij vader nog zijn naam gemaakt (Aren):

post-53330-1180905290.gif

Rates & tips zijn welkom.

Geplaatst:

Zoals ik ook al zei, ergens anders, vind ik de tweede mooier (Ergens anders was het de eerste) ik vind de eerste persoonlijk wat te te te te... kan even niet uit men woorden komen,

In ieder geval de 2e is erg netjes.

Geplaatst:
Zoals ik ook al zei, ergens anders, vind ik de tweede mooier (Ergens anders was het de eerste) ik vind de eerste persoonlijk wat te te te te... kan even niet uit men woorden komen,

In ieder geval de 2e is erg netjes.

die eerste is te druk, kan je niks aan doen, komt door de lengte van je naam.. maar cker netjes en mooi, de 2e ook.

Geplaatst:

:klap: Ik vind de 2de ook mooier, de eerste is wat te lang en te druk (zoals al eerder werd vermeld).

Volgens mij zit er flink wat denkwerk achter niet?

Maar kun je ons zeggen hoelang je er gemiddeld aan werkt? En hoe begin je er mee?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...