GTA-Roloboy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 Hey, ik heb sindskort Windows XP opnieuw geinstaleert en daarom direct Vice City. Als ik Vice City start, krijg ik gewoon de intro en het laadscherm. Maar als het spel begint. Krijg ik zwart beeld, en moet ik de computer herstarten. Ik heb het al opnieuw geinstaleert, maar het helpt niet. Ik heb voor de rest geen mods er in zitten. Greetz, Rolo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2007 Hey, ik heb sindskort Windows XP opnieuw geinstaleert en daarom direct Vice City.Als ik Vice City start, krijg ik gewoon de intro en het laadscherm. Maar als het spel begint. Krijg ik zwart beeld, en moet ik de computer herstarten. Ik heb het al opnieuw geinstaleert, maar het helpt niet. Ik heb voor de rest geen mods er in zitten. Greetz, Rolo Als je op 'ALT + F4' drukt, krijg je dan een melding dat het spel het bestand 'mss32.dll' niet kan vinden of iets in die zin? In dat geval heeft het volgens mij met de data te maken. Maar ik denk toch vooral dat het probleem bij je videokaart ligt, of in ieder geval bij je hardware. Kijk even of je PC GTA: Vice City überhaupt wel aankan. De minimale systeemeisen staan achter op je hoesje. Update voor de zekerheid ook nog even je videokaart. Het helpt niet schrikbarend veel, maar alle beetjes helpen, toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.