Vulcanus Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 wie weet wat ik moet doen om mta te kunnen spelen gta san andreas heb ik al maar verder weet ik niet! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 wie weet wat ik moet doen om mta te kunnen spelen gta san andreas heb ik al maar verder weet ik niet! Je hebt ten eerste een originele versie van San Andreas nodig, maar die heb je al. Ten tweede heb je natuurlijk MTA op zich nodig, die kan je hier downloaden. Overigens bestaat GTA: San Andreas uit twee versies. Een V1 en een V2. Wat precies het verschil is, dat is wat lastig uit te leggen. Maar het komt erop neer dat met V2 minder goed te modden valt dan met V1. Als je dus MTA wilt doen moet je V1 hebben. In het beginscherm van San Andreas kun je zien welke versie je hebt. Staat er niets, dan heb je V1. Als je V2 hebt, dan moet je doengraden. Ik ga nu even uitleggen hoe dat moet. Download en installeer eerst even deze patch. Download nu de 'main.scm' en 'script.img' van V1. Deze kun je hier downloaden. Pak het bestand uit en er zullen twee bestanden uitkomen, namelijk de bestanden 'main.scm' en 'script.img'. Die twee bestanden moet je kopieëren naar de volgende map: 'Deze computer/*/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel een back-up van de bestanden die er zal staan. Deze bestanden die je nu download zullen de al bestaande bestanden vervangen. Om dat te voorkomen maak je een back-up. Een back-up is dus eigenlijk een kopie van een bestand. Zet deze overigens in een map waar je hem wel weer terug vindt, bij voorkeur in een speciale nieuwe map. Reageren
Vulcanus Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 dat weet ik maar wat moet ik doen als mta is gestart??? Reageren
Preddy Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 dat weet ik maar wat moet ik doen als mta is gestart??? Als je mta hebt opgestart hoor je de intro te zien, gevolgd door het laadscherm en uiteindelijk het scherm waar normaal "Start new game", "Options" en "Quit game" stond. Hier staat nu echter een nieuw menu linksonder. Kies hier uit "Browse Servers", waarna een nieuw venster tevoorschijn komt. Hier komt een lijst van servers in te staan waar je het spel in kan spelen. Kies er eentje uit en dubbelklik erop met je muis. Het spel gaat zich nu daadwerkelijk laden, met het laadbalkje, totdat je in de server zit. Vanaf daar zal je wel weten wat je moet doen denk ik (voornamelijk racen ). Praten gaat met "t", als je vast zit typ je "/kill" in het typvenster en als je af wil sluiten druk je op escape en dan "quit game". Reageren
Vulcanus Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 dat weet ik maar wat moet ik doen als mta is gestart??? Als je mta hebt opgestart hoor je de intro te zien, gevolgd door het laadscherm en uiteindelijk het scherm waar normaal "Start new game", "Options" en "Quit game" stond. Hier staat nu echter een nieuw menu linksonder. Kies hier uit "Browse Servers", waarna een nieuw venster tevoorschijn komt. Hier komt een lijst van servers in te staan waar je het spel in kan spelen. Kies er eentje uit en dubbelklik erop met je muis. Het spel gaat zich nu daadwerkelijk laden, met het laadbalkje, totdat je in de server zit. Vanaf daar zal je wel weten wat je moet doen denk ik (voornamelijk racen ). Praten gaat met "t", als je vast zit typ je "/kill" in het typvenster en als je af wil sluiten druk je op escape en dan "quit game". bedankt ik heb hem uitgespeeld dus wil ik wat anders. ik ga het gelijk doen! dankje nogmaals. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.