CelicaVB Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 In de 2e stad staat bij een ondergrondse ingang naar een gebouw: NO ENTRY UNSAFE BUILDING Weet iemand misschien of dit een hint is :blink: , of een dom grapje van rockstar (lokatie: 2e eiland, net ten noorden van je auto-dealer garage die je gekocht hebt. Daar staan 3 wolken krabbers, precies er tussenin is een ingang naar beneden, daar vind je het bord) Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 het is volgens mij zeker geeen easter egg Reageren
liltuner Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Tjah,ik heb het gezien het is geen easter egg maar je kan het gebouw ook niet in dus Reageren
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Staan zoveel dingen overal betekent gewoon niks Reageren
lepertum Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Staan zoveel dingen overal betekent gewoon niks klopt, aan die basis waar je die heli met magneet moet stelen hangen ook weer de bordjes met "No tresspassing, violaters wil be shot, survivers will be shot again" Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 dat had je ook bij phil in Vc, zit die er eigenlijk nog in? volgens mij niet he? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.