pippo Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 hallo sinds drie dagen nu crashed men server steeds hij blijft wel online maar niemand kan connecten iedeen krijgt error of vinewood screen :s twee weken geleden ofzo heb ik een admind ontslaan hij dreigde men server kappot te maken kan hij hier iets méé te zien hebben ? bestaat er iets waardoor hij men server kan laten craschen of buggen ? zo wel hoe kan ik het oplossen het gebeurt nu vaker en vaker voordien hebben we er nooit problemen méé gehad :s Reageren
Dynamic Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Bekijk je server log eens even. Als je bijvoorbeeld ziet: szgkdfji14: Has joined the server. En dan er nog veel meer van zijn het hackers die je server down halen. Je moet dan je server gestarten. Wil je er van af raad ik je een wachtwoord op je server aan. Reageren
kevin software Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 hallo sinds drie dagen nu crashed men server steeds hij blijft wel online maar niemand kan connecten iedeen krijgt error of vinewood screen :s twee weken geleden ofzo heb ik een admind ontslaan hij dreigde men server kappot te maken kan hij hier iets méé te zien hebben ? bestaat er iets waardoor hij men server kan laten craschen of buggen ? zo wel hoe kan ik het oplossen het gebeurt nu vaker en vaker voordien hebben we er nooit problemen méé gehad :s groote tip wijzig je rcon pass , waarom? omdat, ze via remoteconsole dit kunnen typen (spatie) (enter) daar door chrased de server. Reageren
Jarno Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Of je hebt je script per ongeluk veranderd waardoor die niet meer goed werkt. Reageren
chieljon Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Verander je Rcon password, kijk je CFG bestandje na en lees server_log.txt. Daaruit kun je dingetjes opmaken. Ook gebrobeerd andere mode te starten? Ik denk zelf niet dat die ander er iets mee temaken heeft. (=gevoel dat dat niet kan, maar weet ik niet zeker.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.