Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

1608220507ne7.gif

Poster officiele opening pannaplein Bolsward

urbandevelopmentposterrv3.th.jpg

ego achtergrond

2033220507bo3.th.png

Vector SSB:B link(Compleet met de muis getekend)

link2tt4.png

Zelda vector

zeldachtergrondlololollus3.th.png

Geplaatst:

Eli_R is back...

Lang geleden,

De eerste vind ik wel wat hebben, tis niet overdreven tekst en gewoon goed te lezen, netjes afgewerkt prima.

Reclame folder/promotie folder is wel netjes maar wat meer kleur zou hem wat sprekender maken.

Het zelfde geld voor de achtergrond, te zwart/wit ik denk dat je het levendiger kan maken door middel van kleur.

Ik vind sommige van je Art erg netjes gedaan, voor al de Vector Zelda.

Vector SSB:B link(Compleet met de muis getekend) is ook erg netjes gedaan, jammer genoeg vind ik de ogen niet zo sprekend.

Geplaatst:

Ziet er netjes uit Eli R. ;) Animatie is leuk gedaan, lekker duidelijk en maakt hier en daar wat grappige bewegingen.

Je poster is duidelijk, net zoals de tekst, ook de foto zwart/wit gemaakt, leuk gedaan. Al mis ik toch wel een beetje de drang om er ook echt heen te gaan. Probeer het iets interessanter te maken of wat meer aandacht aan te besteden voor perfection!

Je "ego" achtergrond ziet er erg netjes uit. Tekst is er onwijs goed ingezet. Je gumwerk op de zwarte brushes of (pentool-werk) heb je heel goed gedaan, vooral om de tekst heen waardoor de tekst een beetje ingeblend lijkt.

Je Zelda tekening ziet er niet verkeerd uit hoor, al helemaal omdat het met de muis is gedaan. Zitten een aantal hele goede effecten op je tekening zoals bij zijn kraag, goed gedaan. Jammer genoeg zit er geen diepte in zijn gezicht, probeer daar nog even aan te werken.

Je Zelda vector, tja.. Vind het meestal wat gewoontjes het enige wat ik er erg goed aan vindt is de lucht en de wolk al helemaal, übervet kerel! Daar kun je hele mooie dingen mee maken inplaats van zulke vectors, keep up.

Geplaatst:

Danku voor de positieve feed-back, zijn er nog meer mensen die eventueel zouden willen reageren op wat door mij gemaakt is?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...