RobertSA Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) Titel is duidelijk. Heb jij een seizoenskaart bij een profclub? Ik wel, bij PSV natuurlijk. Ik sta op Oost(de harde kern) Vak W. Altijd dikke sfeer enzo, is echt vet. Ik moet er wel hard voor werken, maar dat heb ik er graag voor over. Bewerkt: 4 juni 2007 door robertpsv Reageren
Mister.X Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Titel is duidelijk. Heb jij een seizoenskaart bij een profclub? Ik wel, bij PSV natuurlijk. Ik sta op Oost(de harde kern) Vak W. Altijd dikke sfeer enzo, is echt vet. Ik moet er wel hard voor werken, maar dat heb ik er graag voor over. Volgens seizoen heb ik er ook 1 in die vak! Natuurlijk ook PSV! Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik zou oppassen op Oost als ik jou was. Want ze hebben daar niet graag mensen van 14, en ik kan het weten. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik zou oppassen op Oost als ik jou was. Want ze hebben daar niet graag mensen van 14, en ik kan het weten. Triest volk dan daar. Reageren
Mister.X Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik zou oppassen op Oost als ik jou was. Want ze hebben daar niet graag mensen van 14, en ik kan het weten. Ik ben daar wel vaker heen geweest! Alleen! en ook in Vak W of V Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik zou oppassen op Oost als ik jou was. Want ze hebben daar niet graag mensen van 14, en ik kan het weten. Triest volk dan daar. Dat zit er tussen ja, maar dat is overal. Reageren
Mister.X Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Overal is dat zo... ben ook naar de Arena voor Oranje geweest met een vriend zaten ze ook dom te doen! Maar jij bent ook 14 hoor! Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ja, dat weet ik zelf ook wel. Daarom zei ik ook in m'n eerste post dat ik dat kan weten. Reageren
RTS Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ja ik heb een seizoenskaart bij FC Groningen natuurlijk . Komend seizoen voor derde jaar. Ik zit op Zuid. Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Is de Z-Side bij Groningen op West? Reageren
Michiel23 Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ja, ik heb ook een Seizoenskaart. Van Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik heb seizoenskaart van Ajax. F-Side. Raar volk. Staat de hele wedstrijd en gaat in de rust zitten En we omhelsen elkaar als Ajax scoort of als PSV/Feyenoord verliest Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Met Ajax-PSV (dit seizoen) zaten ze de hele wedstrijd. Soms staan ze op om ff kankerboeren te zingen ofzo, en dan gaan ze weer zitten. En volgens mij staat 3/4 van de F-Side die treinen op te wachten, of niet? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 We bleven ong tot de 86 min. Ik was trouwens ook bij PSV-Ajax 1-5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.