NilsHolgersson Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Bij ADO Den Haag :DAlleen ze zitten nu in Jupiler Legue i.p.v. de Eredivisie Ging je ook het veld op laatst? Reageren
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 was dat toen Midden-Noord die het veld opgingen? ja zeker? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik heb er geen één, maar als je vaker naar een potje life voetbal wilt kijken, moet je het gewoon doen. Ik kijk liever even op teletekst wat de uitslag is geworden en kijk ik s'avonds naar de samenvatting op 'De Wedstrijden'. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Op Nieuw-Noord? *Bump Bump* Nee, op de Zakenloge. ja, ik zit op Nieuw-Noord. Zie ik je daar wel eens. Reageren
oostzaan Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Volgend jaar hoop ik er eentje bij ajax voor zuid 2 te krijgen Vak 428. Word vet nu vak 410 met f-side daar zitten. En in vak 428 is het ook altijd wel gezellig. Ik hoop dat ze nu met ze drieen een beetje 1 gaan worden. Reageren
Arthis Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik zat dit seizoen op zuid bij Vitesse Volgend seizoen ga ik weer Reageren
Murcielago Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Probeer al langer een scc bij Ajax te krijgen maar als je op de wachtlijst staat is het nog alles behalve zeker dat je ook echt een seizoenskaart krijgt. Reageren
oostzaan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Probeer al langer een scc bij Ajax te krijgen maar als je op de wachtlijst staat is het nog alles behalve zeker dat je ook echt een seizoenskaart krijgt. Ergens in juni moet je bellen. En bij vak 428 staat volgens mij geen lijst hoor. IK wil der in komen en da schrijf ik me dat jaar nog in voor 410. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.