snelwegfreak Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Hallo, ik wil het prijzenbord van het benzinestation bij de Marine in SF kopieeren naar de Doherty Garage in SF. Ik heb de DFF en de TXD al gevonden en die staan nu op mijn bureaublad. Hoe moet ik dat prijzenbord verplaatsen? Met vriendelijke groeten Snelwegfreak Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Je moet de IPL lijn vinden, en die kopieren en ergens onderaan weer erbij plakken. Nu verander je alleen de coordinaten. Nu is je object gekloond, je hebt die TXD en DFF niet nodig Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) Oké, maar ik kan de goede IPL niet vinden, en als ik hem gevonden heb, dan zijn er in GTA place manager veels te weinig getallen vergeleken met de IPL Bewerkt: 4 juni 2007 door snelwegfreak Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Heey snelwegfreak, Je kan het op Wazuup z'n manier doen, maar aangezien je niet weet wat de IPL voor het object is, en omdat je (neem ik aan) een beginnende modder bent, kun je het best MED proberen. Dit programma geeft je een overzicht van San Andreas, en hiermee kun je objecten klonen, verplaatsen etc. Tevens helpt dit programma jou de juiste IPL te vinden. Je kan het programma hier downloaden Succes! Apple-Mac Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Dankjewel, het werkt! Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 help me ff alweer. ik kan de IPL niet vinden de lijn dan heh... ik weet niet waar die staat, wat de ID is... help Reageren
K.O. Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Gaat het over die Xenonsign? Dan is de ID #11417. De IDE is SFSe.ide (staat in de data/maps/SF/ folder) Het staat onder 'anim'. In de IPL kan ik m niet vinden. Edit: Hmm, kan trouwens goed de verkeerde zijn ... Edit2: als je m in MED verplaatst/gekloond hebt, hoef je toch helemaal niks meer met de IPL trouwens? Waarom deed je het niet gewoon in MED? Enneh, mn 11417 (waarvan ik al zei dat ie niet in de IPL stond) klopt dus niet ofzo? Bewerkt: 26 augustus 2007 door K.O. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Het is me ooit wel gelukt, maar nu weet ik niet meer hoe ik dat deed. Ik kan hem niet vinden in de IPL... Help Please! Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Is er echt niemand? Aangezien het me ooit wel is gelukt, is het wel mogelijk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.