Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand waar ik de gta vcs theme kan vinden

gewoon dat muziekje van gta vcs

alvast bedankt

Geplaatst:

Ik weet niet waar je hem kan downloaden, maar wel waar je hem kan beluisteren. En dat is natuurlijk op de Officiële Vice City Stories site. Hier vind je alle movies, met alle theme songs. Maar de theme song die jij bedoelt die wordt standaard afgespeeld, dus daar hoef je niks voor te doen. Als hij afgelopen is dan kan je de pagina gewoon even refreshen, zodat het liedje opnieuw wordt afgespeeld. Veel plezier ermee :Y

Geplaatst:

Je kan het ook op youtube bekijken.

Ik heb een filmpje gevonden. Klik hier. Het is wel geen top kwaliteit. Maar je ziet maar wat je er mee doet.

GoogleVideo is ook altijd handig! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt de theme song van GTA Vice City Stories? Die heet "Vice Squad". Ik heb dat nummer in bezit, maar ik geloof niet dat ik dit hier mag verspreiden; dat zou namelijk onder 'warez' vallen en dat is verboden op dit forum. Mocht je toch dit nummer willen hebben, ×××. ;)

Edit: Ik heb alleen maar gezegd dat ik altijd open sta voor PB's, ik snap eerlijk gezegd niet wat ik nu dan verkeerd gedaan heb hoor...

Bewerkt: door Pietje II
SB: Niet doen Pietje II.
Geplaatst:
Je bedoelt de theme song van GTA Vice City Stories? Die heet "Vice Squad". Ik heb dat nummer in bezit, maar ik geloof niet dat ik dit hier mag verspreiden; dat zou namelijk onder 'warez' vallen en dat is verboden op dit forum. Mocht je toch dit nummer willen hebben, ×××. ;)

Die mag je inderdaad niet verspreiden.

Dat is illigaal op dit forum.

En er zijn hier trouwens ook al wat topics van. :engel:

>>> Door SummerBase: Laat dat maar over aan de forum crew, profile. ;)<<<

Geplaatst:

je mag het niet verspreiden he? wel spijtig ik heb bakken met GTA muziek.

na ja, je zal het dan moeten kopen net als de soundtrack van San Andreas enz...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...