ACID Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 eey, ik ben op zoek naar een mod voor gta sa, waarbij alle auto skins worden aangepast maar het moet wel kunnen werken met MTA en Sa-Mp, dus de Handling moet niet worden aangepast bestaat dit ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 eey,ik ben op zoek naar een mod voor gta sa, waarbij alle auto skins worden aangepast maar het moet wel kunnen werken met MTA en Sa-Mp, dus de Handling moet niet worden aangepast bestaat dit ? Die vraag werd net ook al gesteld, maar ik wil hem nog wel een keer beantwoorden. Ik de San Andreas Modern Mod voor je. Het is een total conversion mod, zo op het eerste oog gezien. Op deze pagina kun je zien welke voertuigen vervangen worden. Ik durf niet te zeggen of de 'handling.cfg' wel of niet wordt aangepast. Ik denk persoonlijk van niet. Als je zoiets liever niet hebt, dan kun je denk ik beter één voor één voertuigen downloaden. Als je echt antwoord op je vraag wil, dan zou je hem kunnen testen of de maker contacteren. Overigens werkt volgens mij geen enkele mod bij MTA. Zoiets heb ik eens gehoord tenminste. Reageren
ikt Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Een auto is MTA/SA-MP compatible als hij: 1. Net zoveel tunebaar is als de originele versie. (Maar de meeste modded auto's hebben dit niet. 2. De collision hetzelfde/ongeveer hetzelfde is als de originele. (Dus als je in een Super GT normaal al snel een spint, en je met de gemodde auto rustig kunt rijden zonder moeilijkheden mag het ook niet). 3. De mod de handling.cfg niet aanpast. Maar je kunt het meestal wel doen. (Dus na de mod geinstalleerd te hebben niet de handling.cfg te veranderen zoals in de readme. En als je SAMI gebruikt, de handling weer door de originele te vervangen) Reageren
ACID Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) dan run ik de installer van de mod daarna gaat hij SAMI runnen dan klik ik bij SAMI op install, en dan krijg ik deze foutmelding (zie screen) (klik ff voor vergroting) Bewerkt: 6 juni 2007 door ACID Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Je moet even even de optie 'create backup' uitvinken. Een back-up is normaal gesproken goed, maar de mod veranderd zoveel aan San Andreas dat het onbegonnen werk is alles weer terug te zetten als je er zat van bent. Waarschijnlijk kun je hem gewoon installeren als je de optie uitvinkt. Reageren
ACID Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 het volgende probleem is als ik new game doe dan laad ie het spel en als ie dan klaar is met laden krijgen ik deze foutmelding (zie screen) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde versie. Je moet namelijk V1 hebben om te kunnen modden, waarschijnlijk heb jij dan V2. Daarmee kun je namelijk niet modden. Als je even deze patch installeert, dan zou de mod het moeten doen. Tevens zou het zo kunnen zijn dat er iets met de mod op zich is. Reageren
ACID Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde versie. Je moet namelijk V1 hebben om te kunnen modden, waarschijnlijk heb jij dan V2. Daarmee kun je namelijk niet modden. Als je even deze patch installeert, dan zou de mod het moeten doen. Tevens zou het zo kunnen zijn dat er iets met de mod op zich is. maar kan ik met V1 wel MTA spelen ? Reageren
ACID Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 ik heb dus die patcher gedaan en dan staat er: Nothing to do, the files are already updated dus m'n gta sa is al V1 dus nu werkt die mod nog steeds niet kan er nog iemand helpen ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 ik heb dus die patcher gedaanen dan staat er: Nothing to do, the files are already updated dus m'n gta sa is al V1 dus nu werkt die mod nog steeds niet kan er nog iemand helpen ? Je hebt ook nog de 'main.scm' en de 'script.img' nodig van V1. Enkel de patch is niet voldoende dus, want dan heb je maar 'gedeeltelijk' V1. Na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Maak s.v.p. wel back-ups van de bestanden die je gaat overschrijden, mocht het fout gaan. V1 Files: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.