Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Dat was de eerste savegame die ik heb gedownload en het lukt nog niet als ik ingame de game wil laden sluit he spel zich af en krijg ik een foutmelding!!ik zal probere een v2 load game te downloade maar met v1 en een savegame van v2 als het met die v2 savegame lukt dan kan ik tog niet meer modden?

Je hebt het probleem al opgelost, maar ik zal toch nog even reageren hierop.

Als een V2 savegame het wel doet, dan heb je nog niet volledig V2. Overigens moest je ook een patch installeren. Als je die patch hebt geïnstalleerd, dan kun je al wel modden, maar nog geen savegames voor V1 spelen. Ik denk persoonlijk dat je daar de mist in bent gegaan. Als je een savegame wilt spelen van een bepaalde versie, dan moet je ook namelijk ook de 'main.scm' en de 'script.img' hebben van die versie. Die patch is er puur om de mogelijkheid van het modden te vergroten. Nou, hopelijk heb weet je nu genoeg, maar als er nog vragen zijn mag je die gerust stellen. Veel plezier met je nieuwe voertuigen.

Hoe bedoel je met open laten

Dat deze topic op slot gaat?

Als je dat denkt, denk ik dat deze topic nog wel even openblijft, toch Moderators?

Ik ben geen moderator, maar een topic als deze hoeft niet opslot. Misschien komt er in de toekomst nog iemand die hier baat bij heeft. Als die iemand een vraag heeft, dan kan die hier bijvoorbeeld gewoon een reactie plaatsen, zonder een nieuw topic te openen.

Geplaatst:

Een topic blijft normaal gesproken gewoon open, tenzij het over een bepaald thema gaat dat is afgerond, of als er al een soortgelijk topic van bestaat. Een derde mogelijkheid is dat een topic teveel wordt volgespamt (reken gangs niet mee) of een geheel onzinnig onderwerp, wat nergens op slaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...